Įpusėjus lapkričiui, didieji šalies prekybos centrai jau įsijungė kalėdinę nuotaiką ir išsitraukė šventines dekoracijas – lankytojai gali grožėtis įvairiais papuošimais bei, žinoma, eglutėmis. Nors įprastai prekybos centrų žaliaskarės nesulaukia tokio dėmesio kaip miestų eglės, dėl kurių grožio net varžomasi, šiais metais pagrindiniai Kalėdų akcentai Vilniaus „Panoramoje“ ir „Akropolyje“ atkreipė dėmesį.
Atidūs lankytojai iš karto pastebėjo, kad „Panoramos“ eglutė atrodo identiška tokiai, kuri praeitais metais stovėjo Širvintose, o prie „Akropolio“ lauke stovinti žaliaskarė turi panašumų su Utenos egle.
Ar gali būti, kad šiemet šiuose prekybos centruose iš tiesų stovi tos pačios eglutės?
Kaip 15min paaiškino „Akropolis Group“ Rinkodaros ir komunikacijos departamento vadovas Dominykas Mertinas, jų prekybos centrų eglutės iš tiesų gali priminti anksčiau šalies miestus puošusias žaliaskares. Visgi šiemet prie Vilniaus „Akropolio“ šventinę nuotaiką kurianti eglutė, jo teigimu, nėra visiškai identiška tai, kuri pernai stovėjo Utenos miesto centre.
„Kiekvienais metais stengiamės sukurti ypatingą kalėdinę nuotaiką, tad smagu, kai prekybos centro lankytojų dėmesį atkreipia mūsų šventiniai papuošimai. Šiais metais dalis kalėdinių dekoracijų yra naujos, o dalis – tvariai panaudotos iš praėjusių metų.
Kasmet visų trijų prekybos centrų Lietuvos miestuose išoriniais papuošimais bei vidaus dekoru rūpinasi mūsų samdomi tiekėjai, kurie, turėdami daugybę dekoracinių elementų, mums pateikia kelis skirtingus variantus, iš kurių išsirenkame vieną“, – komentuoja D.Mertinas.
O štai Vilniaus „Panoramoje“ stovinti eglutė iš tiesų yra tokia pati, kaip ir pernai žmones džiuginusi Širvintose. Anot prekybos ir laisvalaikio centro generalinės direktorės Birutės Kalanovaitės, tokia idėja buvo pasirinkta neatsitiktinai.
„Kalėdinė eglė, papuošusi prekybos centro pagrindinę aikštę, yra mūsų ilgamečių partnerių praėjusių metų projektas. Jau ilgą laiką einame tvaresniu keliu, mums svarbu atkreipti savo pirkėjų ir visuomenės dėmesį į sąmoningo vartojimo bei nešvaistymo, antrinio panaudojimo temas. Todėl pernai Širvintų miesto gyventojus džiuginusi eglė šiemet galės suburti mūsų prekybos centro lankytojus, visus vilniečius ir miesto svečius.
Savo pavyzdžiu norime įkvėpti ir atkreipti kitų verslų dėmesį, kad, artėjant didžiosioms metų šventėms, svarbiausia ne tai, kaip papuoštos jūsų Kalėdų eglės ar kuri iš jų „laimės“ grožio varžybas, o tai, kaip jausis šventines dekoracijas matantys žmonės, kokias emocijas jiems sukels“, – teigia B.Kalanovaitė.
Tikime, kad prekybos centrą papuošusi eglė bus puikus pavyzdys, kaip unikalus projektas po metų gali nušvisti naujomis spalvomis ir įkvėpti tvaresniems pokyčiams.
Prekybos ir laisvalaikio centro direktorė priduria, kad tai ypač svarbu šiandieniniame kontekste, kai visuomenėje tvyro įtampa, daugelį dėl didėjančių išlaidų bei karinės grėsmės aplanko baimė, liūdesys, o dalis žmonių tiesiog neturi, su kuo pasidalinti šventiniu džiugesiu.
„Tikime, kad mūsų prekybos centrą šiemet papuošusi eglė bus puikus pavyzdys, kaip unikalus projektas po metų gali nušvisti naujomis spalvomis ir įkvėpti tvaresniems pokyčiams“, – viliasi B.Kalanovaitė.