2017 02 14

Sukurta daina, kuri priverčia vaiką jaustis laimingu

Greičiausiai dauguma tėvų, norėdami nuraminti ar pralinksminti savo mažylį, jaustųsi dėkingi, jei būtų atsakyta į klausimą: kokią muziką mėgsta vaikai?
Kūdikis su ausinėmis.
Kūdikis su ausinėmis. / Vida Press nuotr.

Atsakymas jau yra – tai laimės jausmą išreiškianti daina, subalansuota specialiai vaikams. Tačiau, žinoma, gali klausytis ir suaugusieji!

Jungtinės Karalystės maisto kūdikiams gamintojas „Cow & Gate“ kreipėsi į vaiko vystymosi ekspertą Casparą Addymaną ir muzikos psichologę Lauren Stewart, kad šie išanalizuotų mokslinius duomenis apie mažamečių vaikų pasirinkimus, apie tai, kas „tikrai įrodyta ir daro mažylius laimingus“.

Po intensyvių tyrimų britų kompozitorė bei atlikėja Imogen Heap, pati auginanti dvejų metukų dukrytę, sudėliojo prioritetus: melodija turi būti pagrindinis raktas, paprasta ir kartotis, būti tokia dinamiška, kad išlaikytų vaiko dėmesį ir jį stebintų.

Daina taip pat turi būti tokio tempo, kad atkartotų vaiko širdies plakimą, kuris yra dažnesnis nei suaugusio žmogaus, o ją atliktų moteris. Vokalas turi būti malonus ir įrašytas „realiai vaikui esant šalia“. Ankstesnės studijos parodė, jog vaikai mėgsta dainingus tonus, kuriuos moterys dažnai niūniuoja, būdamos su mažyliais.

C.Addymanas ir L.Stewart apklausė kompanijos „Cow & Gate“ klientus ir išsiaiškino, kurie garsai priverčia jų vaikus juoktis bei jaustis laimingais. Tada dainininkė I.Heap į dainą įtraukė tuos garsus, tarp kurių yra ir „beep beep!“ and „whee!“, kurie patinka vaikams. Rezultatas – „The Happy Song“.

VIDEO: The Happy Song

TAIP PAT SKAITYKITE: Olga Valiajeva: Ar vaikai skolingi savo tėvams?

O kokia daina pralinksmina jūsų mažylį? Dalykitės komentaruose!

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis