Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2018 04 06

Sukurti marškinėliai, skatinantys būti begėdžiais

Būti begėdžiu – tai nesigėdyti atverti savo jausmus. Tokią kampaniją – skatinti begėdystę – šį pavasarį pradėjo „Jaunimo linija“, emocinę pagalbą teikianti tarnyba, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Marškinėliai
Marškinėliai / „Newmood“ nuotr.

Begėdystės idėja užsikrėtė ir dizaineris „Egyboy“. Specialiai šiai kampanijai jis sukūrė begėdžių marškinėlius.

Šis jaunimo ypač pamėgtas prekių ženklas visuomet stebina išradingumu, jų kurtus marškinėlius dėvi ne viena garsenybė, o patys kūrėjai, naudodami drabužius, vis garsiau prabyla ir socialinėmis temomis.

Šį kartą jie prisijungė prie „Jaunimo linijos“ iniciatyvos. Marškinėliai su užrašu „Begėdis“, o pats dizaineris sako: „Nenerk į krūmus“, ir skatina įsigyti naujuosius marškinėlius – taip paremti „Jaunimo linijos“ veiklą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs