2017 02 09

Verta pamatyti: 2 „Super Bowl“ finalo metu parodytos reklamos su stipria žinute

Prieš kelias dienas ir vėl garsiai nuskambėjusios finalinės NFL rungtynės, vadinamos „Super Bowl“, domina ne tik besidominčius sportu ir šou pasauliu, tačiau ir sekančius įdomiausias reklamas. Finalą per televiziją stebi šimtai milijonų žiūrovų, rungtynių metu būna daugybė reklaminių pertraukų, tad jų kūrėjams tai išskirtinė proga pasiekti milžinišką auditoriją.
Kadras iš „It's a 10“ reklamos
Kadras iš „It's a 10“ reklamos

Šiemet reklamų parodyta įvairiausių – vienos jų pristatė kasdienius buities produktus, kitos – prabangos prekes ir paslaugas, tačiau buvo ir tokių vos minutę kitą trukusių kūrinių, kurie transliavo ne tik žinią apie produktą, bet ir aiškią socialinę žinutę.

Kadras iš „It's a 10“ reklamos
Kadras iš „It's a 10“ reklamos

Pirmoji jų, sukurta plaukų priežiūros priemones gaminančios kampanijos „It's a 10“, pradeda nuo to, kad artimiausius ketverius metus amerikiečiams teks taikstytis su bjauria šukuosena (ir mes visi suprantame, apie kieno šukuoseną sukasi kalba).

Tačiau, nepaisant šios šukuosenos savininko skleidžiamos netolerancijos ir grubumo, minėtasis prekės ženklas pariruošęs pasirūpinti visais plaukais – kad ir kieno jie būtų, kad ir kaip jie atrodytų. Trumputis nespalvotas reklamos kūrėjų darbas verčia ir šypsotis, ir susimąstyti.

VIDEO: It's A 10 Hair Care Super Bowl Commercial

Antrąją puikią reklamą pristato automobilių gamintojas „Audi“. Joje tėvas stebi improvizuotose automobilių lenktynėse dalyvaujančią savo dukrą ir mintimis lydi ją kaip būsimą merginą, suaugusią moterį, kuri atsidurs pasaulyje, kuriame vyrai ir moterys tebėra traktuojami nevienodai, kur moterys dažnai nuvertinamos.

Pagrindinė „Audi“ žinia: moterims ir vyrams už jų darbą turi būti atlyginama vienodai, jie privalo būti vertinami kaip lygiaverčiai, nepaisant lyties.

VIDEO: Audi #DriveProgress Big Game Commercial – “Daughter”

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų