Kitoje tos pačios kompanijos reklamoje buvo matyti, kaip blizganti moteris laižo panašiai blizgančio vyro veidą, o jai nuo liežuvio tįsta ilga seilė. Abiejų reklamų šūkis kartojo tą patį pažadą: „Ateina naujasis normalumas“.
„Horizonte jau matyti gyvenimas po pandemijos“, – tinklapiui „BusinessInsider“ sakė „Suitsupply“ įkūrėjas ir generalinis direktorius Fokke de Jongas.
„Nepaprastai ilgai trukęs socialinis atsiribojimas reiškia, kad ėmėme baimintis kitų žmonių artumo ir tai visiškai pateisinama, – tęsė F.de Jongas. – Ši kampanija yra tiesiog pozityvus požiūris į mūsų ateitį, kai žmonės galės vėl burtis ir būti artimi.“
Nėra abejonių, kad pradėjus vakcinaciją ir atlaisvinus karantiną žmonės norės išlieti susikaupusią energiją, grįžti į restoranus, bendrauti patalpose ir užsiimti seksu su naujais partneriais. „Suitsupply“ toli gražu nėra vienintelė įmonė, bandanti pasipelnyti iš fizinio kontakto ištroškusių klientų.