32-mečiai Kathy Guo ir Samas Xie neseniai išleido beveik 37 tūkst. eurų tam, jog surengtų temines vestuves savo augintinio garbei.
Pora sako, jog nuo tada, kai 2015 m. gruodį pasiėmė globoti Vaflį, jis tapo tikrų tikriausia jų šeimos dalimi. Taigi Samui pasiūlius meilę augintiniui įprasminti vestuvių metu, Kathy galvos ilgai nesuko.
„Manėme, kad įprastos vestuvės yra šiek tiek per tradicinės, todėl pasiūliau į vestuves įkomponuoti Vaflį ir Kathy ši idėja patiko“, – pasakojo Samas, kačių maisto prekės ženklo vyriausiasis operatorius iš Kalifornijos.
„Kai Samas pasiūlė kačių temą, kažkas tarsi spragtelėjo. Mums Vaflis reiškia labai daug ir mes norėjome, kad didžiąją dieną jis dvasia būtų su mumis“, – pridūrė Kathy, dirbanti šeimos gydytoja.
Kadangi porai nebuvo leista Vaflio atsinešti į vyninę, kur ir vyko vestuvių šventė, į ceremoniją jie įkomponavo visus katino mėgstamus dalykus. Jaunavedžiai sudarė Vaflio tematikos meniu, o stalus papuošė siūlų kamuoliukais. Netgi desertų stalas buvo užpildytas kačių tematikos skanumynais, įskaitant sausainius, keksiukus ir katės formos torto papuošimus.
Fotokabinoje vestuvių svečiai galėjo fotografuotis su milžiniška kartotine Vaflio galva, o fone grojo dainos, į kurių melodijas įkomponuotos miaukiančios katės.
„Abu mylime Vaflį, todėl buvo teisinga įtraukti jį į vestuves“, – paaiškino Kathy.
Vaflis pirmą kartą internete išgarsėjo dar 2017 m., kai Samas, tuomet stažavęsis socialiniuose tinkluose, sukūrė jam „Instagram“ paskyrą (@wafflethetabby).
Šiuo metu katinas turi 28 000 sekėjų, o Kathy ir Samas turinį skelbia kasdien. Vaflio interneto šlovė netgi padėjo Samui gauti darbą naminių gyvūnėlių industrijoje.
Į savo didžiąją dieną pora pasikvietė ir kitų „katfluencerių“, su kuriais Vaflis susidraugavo internetu, šeimininkus.