2023 06 11

60 kartų darbo pokalbiuose išgirdusi „ne“ Česlava įsidarbino mokykloje: pajutau, kad tai – mano kelias

Ar empatiškam, sąmoningam, darbščiam ir atviram pokyčiams žmogui yra vietos korporacijose? Tokių klausimų kilo Česlavai Bužinskienei, grįžusiai iš emigracijos ir ieškojusiai darbo Lietuvoje. „Jūs tinkate, bet čia jums greitai nusibos“, „Norime kitokio „formato“ žmogaus“, „Jūs nuostabi, bet jums trūksta patirties“, „Jūs per kvalifikuota“ – tokių replikų ji išgirsdavo darbo pokalbiuose, kol nusprendė: gana.
Česlava Bužinskienė
Česlava Bužinskienė / Asmeninio albumo nuotr.

Šiuo metu ji dirba privačioje sostinės mokykloje mokinio asistente – darbą srityje, apie kurią kadaise galvojo, tačiau tąkart nuėjo kitu keliu, ir teigia, kad keliolika metų pradirbusi ir įvairiose stambiose įmonėse ieškojusi darbo galop pasijuto it dalyvautų žiurkių lenktynėse.

„Atrodė, kad kas mėnesį vėl viskas vyksta iš naujo. Įsidarbinus naujoje įmonėje po kurio laiko dingsta motyvacija. Matai skaičius – KPI, kuriuos turi pasiekti, bet pats asmeniškai nejauti pridėtinės vertės. Be to, būdavo akimirkų, kad stengiesi per galvą lipdamas, bet dažnai KPI priklauso ir nuo kliento atgalinio ryšio, kur tu turi tik 70 proc. kontrolės. Tuomet nesvarbu, kaip stengsiesi, yra dar tas 30 proc., kuris viską nulems“, – apie darbinę patirtį atvirauja Česlava.

Nuo mažens mokėsi atkakliai siekti tikslo

35-erių Česlavą artimieji apibūdina kaip mylintį, draugišką ir lankstų žmogų, kuris geba prisitaikyti prie bet kokios situacijos ir joje įžvelgti potencialą. Moteris aktyviai domisi psichologija ir koučingu, nes jai įdomu stebėti save, kaip ir auginti sąmoningą bei laimingą vaiką.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis