„Atvirai su vadovu“: kodėl jaunas vadovas „sužvaigždėja“ ir ką tada daryti?

15min videoprojekte „Atvirai su vadovu“  pokyčių konsultantė Lina Mieliauskienė kviečia vadovaujamą darbą dirbančius žmones pavedžioti šunį ir pasikalbėti apie jų darbo užkulisius, kasdienybę ir sukauptą patirtį, kuri gali būti naudinga kiekvienam. Šįkart savo patirtimi ir įžvalgomis dalinasi „Barclays“ personalo vadovė Lietuvai ir Prahai Auksė Žukauskienė.
Auksė Žukauskienė
Auksė Žukauskienė / Vidmanto Balkūno / 15min nuotr.

Apie „sužvaigždėjimą“

„Turiu pripažinti, kad man buvo „sužvaigždėjimo“ laikotarpis. Galbūt nelabai ilgas. Mano manymu, tai yra svarbi vystymosi dalis, nes padeda mums susiformuoti ir pamatyti savo klaidas bei pasiekimus. Svarbu kuo greičiau reaguoti į grįžtamąjį ryšį ir reakcijas iš organizacijos, kad suprastum, kur tu iš tikrųjų esi. Kai pirmą kartą gavau savo kabinetą, greitai suvokiau, kad tai yra ypatingas momentas ir man, ir mano komandai. Reikėjo padirbėti, kad mano kabinetas būtų ne mano imperija, kurioje ateini pas vadovą ant kilimo pasiimti malkų, o mūsų bendro darbo erdve, kur norisi burtis“, – pasakoja A. Žukauskienė.

Vidmanto Balkūno / 15min nuotr./Auksė Žukauskienė
Vidmanto Balkūno / 15min nuotr./Auksė Žukauskienė
Vidmanto Balkūno / 15min nuotr./Auksė Žukauskienė
Vidmanto Balkūno / 15min nuotr./Auksė Žukauskienė

Ar visuomet laimi tik komanda?

„Aš ypatingai vertinu kai ir lengvose, ir sudėtingose situacijose, žmonės yra profesionalai ir jie iš esmės žiūri į reikalą. Kitas dalykas, kuris man yra labai svarbus, tai yra, kaip bepavadinsi, autentiškumas, nuoširdumas, tikrumas. Tai kelia žmonių pasitikėjimą ir tada su tuo žmogumi galima dirbti net jeigu kažkas yra blogai, ar netinka, ar neveikia. Su tokiu žmogumi tu gali spręsti problemą čia ir dabar.

Turbūt dar vienas dalykas, kuris labai svarbus, tai yra individo ir komandos balansas. Aš nesu fanatikė nei to vadinamo „teambuilding’o“ ir idėjos, kad tik komanda gali padaryti viską. Yra dalykų, kuriuos iš tiesų geriausiai daro žmogus, asmenybė, talentas ir kartais reikia būtent tam suteikti erdvės, laiko ir refleksijos. Ir taip pat yra situacijų, kada tikrai du plius du yra penki, o ne keturi. Tai yra kiekvienai situacijai tinkamos lyderystės pasirinkimas ir manau, kad tai yra itin svarbu vadovavime“, – sakė „Barclays“ personalo vadovė.

TAIP PAT SKAITYKITE: Pirmoji videolaida „Atvirai su vadovu“: daugelio problemų išvengsite suskaičiavę iki dešimties

Vidmanto Balkūno / 15min nuotr./Auksė Žukauskienė
Vidmanto Balkūno / 15min nuotr./Auksė Žukauskienė
Vidmanto Balkūno / 15min nuotr./Auksė Žukauskienė
Vidmanto Balkūno / 15min nuotr./Auksė Žukauskienė

„Nėra vienos taisyklės“

„Aš nesu didelių citatų ar posakių žmogus. Esu labai žemiškas ir tvirtai ant žemės stovintis žmogus ir vadovas. Nesiekiu remtis viena tiesa ir sakyti, kad tik taip yra. Aš iš tiesų labiausiai tikiu situacijos įvertinimu ir pajautimu čia ir dabar, tam, kad galėčiau pasirinkti geriausius sprendimus. Turbūt tai ir yra mano didžiausia pamoka – nėra vienos taisyklės. Ir iš tiesų, mano komanda, jeigu jie pažiūrės šitą laidą, tikriausiai pritars, kad dalykas, kuris labiausiai mane sunervina, tai yra pasakymai – mes visada taip darėm, tai yra nauja, aš niekada taip nedariau, dėl to nežinau kaip. Man šie dalykai yra nepriimtini. Aš visada noriu, kad žmogus ieškotų, analizuotų ir darytų išvadas čia ir dabar ir tuo būdu priimtu geriausius sprendimus“ – Linai Mieliauskienei teigė A. Žukauskienė.

Daugiau apie Auksės atradimus apie gyvenimo tikslą, laimėtas ir pralaimėtas kovas žiūrėkite vaizdo įraše:

VIDEO: Atvirai su vadovu. A.Žukauskienė: apie jauno vadovo patyrimus, gyvenimo tikslą ir laimėtas bei pralaimėtas kovas

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis