Išmaišiusi pusę pasaulio Agnė grįžo į Raseinius ir įkūrė uogų ūkį: „Jos daro stebuklus!“

Agnė Vaitiekūnaitė išnaršė pusę pasaulio ir turbūt būtų išnaršiusi kitą pusę, jei ne netikėta pažintis su paslaptingomis sodriai mėlynomis uogomis. Patikėjusi milžiniškomis sausmedžių uogų galiomis ji nusprendė persikelti į Ilgižiukų kaimą Raseinių rajone ir įkurti „Haskap.lt“ uogų ūkį, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Valgomasis sausmedis / Agnė Vaitiekūnaitė
Valgomasis sausmedis / Agnė Vaitiekūnaitė / Shutterstock nuotr. / Asmeninė nuotr. / 15min koliažas

Energija trykštanti ūkininkė vienu metu būna visur: ją pamatysi prie traktoriaus vairo, laukuose reguliuojančią laistymo sistemą ar prie kompiuterio ekrano, kuriančią rinkodaros strategijas ir ateities planus. Viskas – dėl pačios įkurto sausmedžių uogų ūkio.

Shutterstock nuotr./Valgomasis sausmedis
Shutterstock nuotr./Valgomasis sausmedis

„Mano kūrybinių idėjų ir visa ko pagrindas yra sausmedžių uogų sultys, kurias geriu kiekvieną dieną“, – šypsodamasi savo paslaptį atskleidė Agnė.

Atradusi šį supermaistą per visišką atsitiktinumą ji netruko suprasti, kiek daug naudos sveikatai slypi vienoje mažoje uogoje. „Tai nepaprastos uogos dėl savo bioaktyviųjų medžiagų ir teigiamo poveikio sveikatai. Jos pagerina ne tik fizinę sveikatą, bet ir padeda susikaupti, išlaikyti koncentraciją, o tai ypač svarbu dabar, kai gyvenimo tempas be galo greitas ir reikalauja daug protinio, kūrybinio darbo“, – sakė Agnė.

Nors mokslo pasaulis jau kurį laiką tiria šių uogų vertę, visuomenėje ji dar nėra plačiai žinoma. Agnė nori tai pakeisti.

„Produktyvūs turime būti ištisus metus“, – pažymėjo ji. Norėdama sulaužyti nusistovėjusią nuomonę, kad uogos yra tik vasaros desertas, ji iš ūkyje užauginamų uogų sukūrė visą natūralių produktų liniją, kuri leidžia mėgautis jų nauda ištisus metus.

„Noriu parodyti ir įrodyti, kad šios ypatingos uogos gali būti bendrakeleivės geresnės savijautos ir didesnio produktyvumo link“, – sakė Agnė, visiems norintiems siūlanti išbandyti ne tik sausmedžių uogų sultis, bet ir kapsules ar guminukus.

Shutterstock nuotr./Žirgų sportas (asociatyvinė nuotr.)
Shutterstock nuotr./Žirgų sportas (asociatyvinė nuotr.)

Daug metų negyveno Lietuvoje

Agnė – drąsi ir ryški asmenybė, kuri nebijo rizikuoti. Baigusi mokyklą ji išvyko į Didžiąją Britaniją studijuoti žirginio sporto, o vėliau, keliaudama po visą pasaulį, dirbo Vokietijoje, Italijoje ir net Jungtinėse Amerikos Valstijose. Ji itin mėgsta ilgas keliones automobiliu, o keliavimas jai kaskart suteikia naują perspektyvą ir įkvepia kurti naujas idėjas.

Be to, nuo mažų dienų per įskiepytą meilę žirgams ji išmoko svarbią gyvenimišką pamoką, padėjusią įveikti bet kokius kelyje pasitaikančius sunkumus.

„Žirginis sportas išmokė mane po bet kokio kritimo atsikelti, vėl sėsti ant žirgo ir pasiekti savo tikslą“, – kalbėjo moteris.

Nieko nuostabaus, kad jos laisvalaikis, kaip ir ji pati, dažniausiai būna aktyvus: sporto salėje, jodinėjant ar leidžiant laiką gamtoje. Šią vasarą ji net pradėjo domėtis sportiniu šaudymu.

Agnės mentorė, Kauno technologijos universiteto (KTU) Ekonomikos ir verslo fakulteto docentė praktikė ir „Neuromarketingo ir DI“ laboratorijos bendraįkūrėjė bei vadovė Eglė Vaičiukynaitė, tiki Agnės sėkme:

„Agnė yra žmogus orkestras, o darbas su ja – nesibaigiantis verslo nuotykis“, – sakė Eglė. Pasak jos, bendradarbiaudama su Lietuvos sveikatos mokslų universiteto ir KTU jauna mergina vienu metu kuria keletą sausmedžių uogų produktų.

„Ji pasižymi išskirtiniu verslumo polėkiu, yra atspari stresui, imli naujausioms technologijoms, itin greitai kuria ir plečia naujus kontaktų tinklus“, – pabrėžė E.Vaičiukynaitė.

Prisijungusi prie „EIT Food“ inicijuojamos ir „AgriFood Lithuania“ koordinuojamos programos „EWA – Empowering Women in Agriculture“ ji su buvusia EWA programos dalyve jau kuria naują sausmedžių produktų liniją, skirtą Vokietijos rinkai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis