Kaip sėkmingai pasirodyti darbo pokalbyje: įvardijo, kada darbdavys iškart sako „ne“

Sulaukus kvietimo dalyvauti darbo pokalbyje, neretai apima džiaugsmas, netrukus peraugantis į nerimą – kaip jame pasirodyti ir nepalikti jokių dvejonių? Daug jaudulio kelia klausimai, kuriuos gali užduoti potencialus darbdavys, o ramiai miegoti neleidžia apmąstymai, kokio atlyginimo derėtų prašyti. „Smart CV“ įkūrėja, rinkodaros specialistė Milda Dinigevičiūtė išsamiai paaiškina, kaip tinkamai pasiruošti laukiančiam iššūkiui.
Darbo pokalbis
Darbo pokalbis / Vida Press nuotr.

Svarbu atlikti namų darbus

Rinkodaros specialistės M.Dinigevičiūtės teigimu, darbo pokalbis paprastai yra skirtas įmonei ir kandidatui susipažinti. Tuo metu išsiaiškinama, ar žmogus tinkamas dirbti konkrečioje įmonėje.

„Įprastai darbo pokalbis vyksta formalioje aplinkoje. Dažniausiai dalyvauja personalo atrankų specialistas arba vadovas, o kartais – abu. Pokalbio metu susipažįstama, kandidatui užduodami įvairūs klausimai, o vėliau paklausinėti gali ir jis pats“, – aiškina M.Dinigevičiūtė.

Asmeninio albumo nuotr./Milda Dinigevičiūtė
Asmeninio albumo nuotr./Milda Dinigevičiūtė

Dalyvaujant darbo pokalbiuose, galima pastebėti, kad vienose įmonėse interviu būna tik vienas, o kitose – susideda iš kelių etapų. Anot specialistės, tai priklauso nuo pačių įmonių, nes jos taiko skirtingas praktikas.

„Įtakos turi įmonės dydis. Pavyzdžiui, darbinantis į mažą įmonę, manau, per vieną pokalbį užteks pasišnekėti su vadovais. Jei kandidatuojate į tarptautinę, didelę įmonę, tikriausiai reikės kelių pokalbių, gausite įvairių užduočių.

Žinau vieną tarptautinę įmonę, kurioje iš viso yra trys pokalbiai: pirmiausia susipažįstama, pasitikrinama, ar sutampa požiūris, tuomet kalbamasi su personalo atrankos specialistu, o galiausiai – su potencialiu vadovu“, – pasakoja M.Dinigevičiūtė.

Jei kandidatuojate į tarptautinę, didelę įmonę, tikriausiai reikės kelių pokalbių, gausite įvairių užduočių.

Kaip sako rinkodaros specialistė, gavus kvietimą į darbo pokalbį, pirmiausia reikėtų atlikti namų darbus: pasidomėti įmone, jos vizija, misija, vertybėmis, pažiūrėti puslapį, „LinkedIn“ profilį.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis