Svarbu atlikti namų darbus
Rinkodaros specialistės M.Dinigevičiūtės teigimu, darbo pokalbis paprastai yra skirtas įmonei ir kandidatui susipažinti. Tuo metu išsiaiškinama, ar žmogus tinkamas dirbti konkrečioje įmonėje.
„Įprastai darbo pokalbis vyksta formalioje aplinkoje. Dažniausiai dalyvauja personalo atrankų specialistas arba vadovas, o kartais – abu. Pokalbio metu susipažįstama, kandidatui užduodami įvairūs klausimai, o vėliau paklausinėti gali ir jis pats“, – aiškina M.Dinigevičiūtė.
Dalyvaujant darbo pokalbiuose, galima pastebėti, kad vienose įmonėse interviu būna tik vienas, o kitose – susideda iš kelių etapų. Anot specialistės, tai priklauso nuo pačių įmonių, nes jos taiko skirtingas praktikas.
„Įtakos turi įmonės dydis. Pavyzdžiui, darbinantis į mažą įmonę, manau, per vieną pokalbį užteks pasišnekėti su vadovais. Jei kandidatuojate į tarptautinę, didelę įmonę, tikriausiai reikės kelių pokalbių, gausite įvairių užduočių.
Žinau vieną tarptautinę įmonę, kurioje iš viso yra trys pokalbiai: pirmiausia susipažįstama, pasitikrinama, ar sutampa požiūris, tuomet kalbamasi su personalo atrankos specialistu, o galiausiai – su potencialiu vadovu“, – pasakoja M.Dinigevičiūtė.
Jei kandidatuojate į tarptautinę, didelę įmonę, tikriausiai reikės kelių pokalbių, gausite įvairių užduočių.
Kaip sako rinkodaros specialistė, gavus kvietimą į darbo pokalbį, pirmiausia reikėtų atlikti namų darbus: pasidomėti įmone, jos vizija, misija, vertybėmis, pažiūrėti puslapį, „LinkedIn“ profilį.