08 19

Lietuvos geležinkelių vadovas Egidijus: ne visas svajones reikia pildyti

Save labiau humanitaru nei tiksliuku laikantis Egidijus Lazauskas vaikystėje svajojo tapti lakūnu, o dabar jau kelerius metus vadovauja „Lietuvos geležinkeliams“. Nors vadovas supranta, kad didžiajai daliai visuomenės traukiniai vis dar asocijuojasi su senųjų laikų romantika, bet yra tikras – bėgiais atrieda ateitis. Pašnekovas atvirauja, kad yra iš tų vadovų, kurie turi profesinio ir asmeninio gyvenimo ribas. Užvėręs ofiso duris ir padėjęs telefoną, Egidijus neriasi į naujai atrastą hobį – medžio dirbinius, bet niekada nepamiršta ir senojo, lydinčio ji nuo vaikystės – muzikos.
 Egidijus Lazauskas
Egidijus Lazauskas / Gretos Skaraitienės / BNS nuotr.

– Geležinkeliai nėra labai tipinis profesinis pasirinkimas, kaip jūs čia atsiradote? Ar kaip nors yra čia įsivėlusi traukinių romantika, nostalgija ar svajonės?

– Iš pradžių, galiu pasakyti atvirai, tai buvo „Nothing personal, just business“ (angl. nieko asmeniško, tik verslas), o dabar, aišku, man rūpi geležinkelių ateitis.

Gretos Skaraitienės / BNS nuotr./ Egidijus Lazauskas
Gretos Skaraitienės / BNS nuotr./ Egidijus Lazauskas

Tuomet, kai gavau pasiūlymą prisijungti prie geležinkelių, mano karjera kitoje įmonėje, susijusiose su audito konsultacijomis, ėjo į pabaigą. Pradirbau ten apie 17 metų ir dairiausi kitos stotelės. Gavau pasiūlymą iš geležinkelių, kai įmonės vadovams reikėjo pagalbos. Iš pradžių dirbau kitoje pozicijoje, vėliau buvo pasiūlyta vadovauti ir sutikau, taip ir bėga čia jau septinti metai.

– Ar dar prisimenate, kuo svajojote tapti būdamas vaikas? Studijos, dabartinė pozicija turi ryšių su tuo?

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis