Naujausiame žurnalo „Ji“ numeryje skaitykite...

Žurnalui „Ji“ 30 metų! 30-mečio progą žymi spalio mėnesio žurnalai su išskirtiniu logotipu. Visuose šiuose numeriuose rasite testą, į kurio klausimus atsakiusios galite laimėti vertingų dovanų, laiko išbandytus geriausius mūsų receptus ir ypatingą prenumeratos pasiūlymą! Tad kviečiame švęsti drauge!
Elona Žalaitė-Klos ir žurnalo „Ji“ Nr. 42
Elona Žalaitė-Klos ir žurnalo „Ji“ Nr. 42 / Vaivos Abromaitytės nuotr.

Šio ypatingo numerio viršelį puošia Elona Žalaitė-Klos – moteris, 1994 metais pasirinkta pirmojo žurnalo „Ji“ viršeliui. Tais laikais ypač populiarią manekenę dabar nebuvo taip lengva surasti. Šiuo metu ji gyvena visai kitokį gyvenimą dviejose šalyse.

Tad žurnalas kviečia skaityti interviu, grąžinantį mus į laikus prieš 30 metų ir patenkinantį smalsumą, kaip pirmojo žurnalo veidas gyvena šiandien. Kiti interviu: lietuvių kalbos ir literatūros mokytoja Žavinta Kakčiukaitė atskleidžia visas pedagogikos puses, Neringa Čeponė atvirauja apie bendros tėvystės iššūkius, o įvaizdžio mentorė Spalvota Rasa pasakoja apie spalvų įtaką asmenybei.

Dar sužinokite, kokio amžiaus žmogus laikomas per senu įsidarbinti, kodėl nesiseka sulieknėti, kaip gydyti vaikų ausų uždegimą, ką daryti, jei kyla rūgštys, ar įmanoma peršalimo ligoms užbėgti už akių, kaip spręsti užkritusių akių vokų problemą, kodėl verta nusimesti tobulumo naštą ir ar visaverčiai santykiai gali prasidėti lovoje.

Laisvalaikiu pasidomėkite, kokią spalvą turėtų rinktis kiekvienas Zodiako ženklas, perskaitykite meilės istoriją ir sužinokite, ką daryti, o ko nedaryti, kad atostogos būtų tobulos.

Užsiprenumeruoti žurnalą „JI“ galite čia.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis