2023 05 23

Nešlifuoti Lietuvos deimantai: žmonės su negalia turi karjeros perspektyvų, tik pirmiausia reikia tuo patikėti

„Tai – nešlifuoti Lietuvos deimantai, su kuriais būtų galima nuveikti kosminių dalykų“, – apie žmonių su negalia karjeros potencialą sako Ieva Jazavitienė. Projekto „Unikalus gyvenimas“ komunikacijos vadovė teigia, kad didžiausias trukdis, siekiant įsidarbinti šiems asmenims, yra jų pačių bei artimos aplinkos netikėjimas, kad tai gali pavykti. Dėl to gabūs žmonės su negalia dešimtmetį sėdi užsidarę namie, kol išdrįsta kelti koją į gyvenimą.
Projekto organizatoriai / Ieva Jazavitienė
Projekto organizatoriai / Ieva Jazavitienė / Asmeninio albumo nuotr.

Apie tai, kokie asmenys ateina ugdytis gebėjimo savarankiškai ieškoti darbo, kokiose veiklose bei srityse jie gali save realizuoti ir kaip sekasi tai įgyvendinti, kalbamės su beveik dvejus metus šiame projekte dirbančia I.Jazavitiene. Specialistė pabrėžia: negalia pirmiausia yra ne fizinė problema, o idėja žmogaus galvoje, kuri arba motyvuoja siekiams, arba kenkia. Todėl labai svarbu, kaip pats asmuo priima ir vertina savo negalią.

– Ieva, esate asmeninių finansų konsultantė – kaip susiklostė, kad atsidūrėte žmonių su negalia projekte?

– Atsidūriau atsitiktinai – pamačiau, kad ieškomas žmogus dirbti puse etato projekte, padedančiame žmonėms su negalia suteikti įsidarbinimo įgūdžių ir kurti pridėtinę vertę darbdaviui. Mane augino mama su negalia, prie to esu pratusi nuo vaikystės, tad niekada ir nemaniau, jog žmonių su negalia buitis ar būtis yra kitokia nei likusiųjų. Tačiau taip mano ne visi. Todėl nusprendžiau, kad bus smalsu prisiliesti ir sužinoti, kaip gimsta tokie projektai.

– Savo asmeninėje feisbuko paskyroje pasidalijote, kad dirbdama su tokiais skirtingais projektais – asmeninių finansų ir žmonių su negalia, matote dvi Lietuvas. Ar galite plačiau paaiškinti savo mintį?

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis