Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Pija grįžo! Kodėl ji paliko išsvajotą darbą „Google“?

„Pija, pasilik!“ – nepalikti „CityBee“ praėjusių metų rudenį Piją Oną Indriūnaitę ragino Vilniuje išdygęs reklaminis stendas, užrašai ant pusšimčio automobilių ir specialiai jai sukurtas vaizdo įrašas. Nors anuomet Pija visgi nusprendė išbandyti savo jėgas kompanijoje „Google“, prieš keletą dienų sostinėje išdygo analogiškas reklaminis stendas: „Spėkit kas grįžta? Pija“.
Pija Ona Indriūnaitė
Pija Ona Indriūnaitė / Asmeninio albumo nuotr.

Pija prisimena, kad visa ši istorija užvirė, kai praėjusį rudenį ji gavo pasiūlymą dirbti kompanijoje „Google“.

„Iš pradžių buvo sunku patikėti, galvojau gal čia koks spamas. Atrankos procesas užtruko ilgai, bet įveikiau visus etapus ir, nemeluosiu, gavusi pasiūlymą – šokinėjau iš džiaugsmo. „Google“ dirbti – tikra garbė“, – 15min sakė P.O.Indriūnaitė.

Tokio pasiūlymo Pija negalėjo atsisakyti, todėl nusprendė palikti tuometinį darbą „CityBee“. Visgi kolegų veiksmai bandant ją sustabdyti Piją ypač nustebino. Po visą Vilnių zujo automobiliai, ant kurių buvo parašyta „Pija, pasilik“, toks pats užrašas – ir ant gatvėje išdygusių milžiniškų stendų. Turbūt nebuvo nė vieno vilniečio, kuris tądien to būtų nepastebėjęs.

„Pamenu, tą rytą atsikėliau ir mano telefonas sprogo nuo žinučių ir paminėjimų socialiniuose tinkluose. Labai keistas jausmas buvo tuomet įžengti į biurą, kur visi bendradarbiai juokiasi, ploja, šūkauja – „Pija, pasilik“, o aš visai amą praradusi ir nežinau, ką atsakyti jiems. Tai buvo tikra staigmena. Kiek vėliau buvo labai juokinga skaityti komentarus, kuriuose žmonės rašė, kad pati sau suorganizavau šią kampaniją. Tos kelios pereinamosios dienos man buvo nepaprastai emocionalios“, – prisimena Pija.

Asmeninio albumo nuotr./Kompanijos automobiliai
Asmeninio albumo nuotr./Kompanijos automobiliai

Savęs išskirtine nelaiko

Mergina mano, kad darbovietė ją išlaikyti bandė dėl puikių santykių su komanda ir aistros darbui. Visgi, Pija išskirtine savęs nelaiko. Pasak jos, tokio dėmesio verti dauguma kompanijos darbuotojų.

„Puikiai sutariau su komanda. Manau, visi matė mano užsidegimą ir meilę darbui. Be to, buvo didelis įdirbis – padariau tikrai nemažai.

Tiesą pasakius, manau, kad dauguma įmonės darbuotojų verti panašių pastangų ir veiksmų. Aišku, ne visiems tinka tokia pati formulė. Rinkodaros specialisto pozicijai toks dėmesio parodymo būdas, tikiu, buvo geriausias. Jis man primena tas įmonės rinkodaros savybes, kurias taip mėgstu – „CityBee“ galima būti kitokiems, nurautiems, įgyvendinti ką tik nori, jei tik tai nuoširdu ir efektyvu“, – kalba P.O.Indriūnaitė.

Asmeninio albumo nuotr./Reklaminis stendas
Asmeninio albumo nuotr./Reklaminis stendas

Pija prisipažįsta, kad tokie bendradarbių veiksmai tikrai privertė sudvejoti sprendimu išeiti dirbti į „Google“. Galutinį sprendimą mergina priėmė emocijoms atslūgus.

„Tikrai buvau pasimetusi pirmą dieną. Bet net ir komanda sakė, kad sprendimas neturi būti priimtas remiantis emocijomis. Galiausiai supratau, kad gailėčiausi visą gyvenimą, jei nepasinaudočiau galimybe išmėginti jėgas „Google“, – teigia mergina.

„Google“ Pija išdirbo ilgiau nei metus. Šią patirtį vertina itin pozityviai.

„Buvo nepaprastai įdomūs metai, per juos tapau kito kalibro specialiste, su dar platesniu rinkodaros strategijos bei Baltijos šalių rinkos supratimu.

Teko dirbti kartu su nepaprastai stipriais vadovais, iš kurių išmokau labai daug. Per pastaruosius metus Baltijos šalyse startavo „Google for Education“, „Google for Nonprofits“ programos, prisidėjau prie „Google“ programų koordinavimo ne tik Baltijos šalių, bet ir CEE lygmenyje“, – pasakoja mergina.

Buvusio darbo pamiršti nepavyko

Darbas „Google“ – daugelio žmonių svajonė. Pija manė šioje kompanijoje užsiliksianti ilgesnį laiką, visgi suprato be galo pasiilgusi ankstesnės darbovietės.

„Tikrai negalvojau keisti darbo. Buvau įsitikinusi, kad „Google“ pabūsiu dar kurį laiką, laukė keli įdomūs projektai, susiję su startuolių bendruomene Baltijos šalyse. Tačiau su manimi vėl susisiekė buvę kolegos. Pradėjome kalbėti, tikrai be jokių užslėptų intencijų ir supratau, kad kalbant apie „CityBee“ man dega akys.

Tuomet jie ir pasiūlė prisijungti prie komandos. Buvo tikrai sunkus sprendimas, bet galų gale supratau, kad pasiilgau didesnės laisvės, daugiau kūrybiškumo. „Google“ nepaprastai didelė korporacija, procesai ten yra ilgesni ir labiau prižiūrimi – reklaminio stendo per vakarą ten tikrai neužsakysi, net ir labai norėdamas“, – kalba P.O.Indriūnaitė.

Asmeninio albumo nuotr./Reklaminis stendas
Asmeninio albumo nuotr./Reklaminis stendas

Garsiai išlydėta, Pija buvo lygiai taip pat garsiai ir sutikta. Savaitės pradžioje Vilniuje pasirodė dar vienas stendas, kuriame buvo parašyta: „Spėkit, kas grįžo?“

Tokią žinutę gavo ir visi kompanijos klientai. Pasak merginos, šįkart dėl tokių „CityBee“ veiksmų jau nebenustebo.

„Šį kartą jau žinojau apie įmonės planą mane sutikti taip pat garsiai, kaip ir atsisveikinant. Manau, buvo labai gražus, simboliškas ciklo užbaigimas. Prieš metus, kai nusprendžiau nepasilikti, skeptikai sakė, kad tai įrodo, jog darbuotojams rūpi tik pinigai, o ne artimas ryšys. Bet aš grįžau, ir dar su išaugusia patirtimi bei šviežiu mąstymu. Manau, įmonė gali viešai pasidžiaugti ir parodyti, kad toks požiūris į darbuotoją, kokį jie rodo – veikia“, – šypsosi mergina.

Vadovaus kompanijos rinkodarai

Grįžus į ankstesnę darbovietę, Pijos laukė ir naujos karjeros galimybės – mergina tapo kompanijos rinkodaros vadove.

„Jausmas nepaprastai geras ir šiltas, dauguma kolegų – pažįstami ir draugai. Nesijaučiu kaip pirmą dieną, nes vis dar žinau procesus, naudojamus įrankius, turimus iššūkius. Tiesa, pareigos pasikeitė. Pirmą kartą pradėjusi čia dirbti buvau viena vienintelė rinkodaros skyriaus darbuotoja ir viską darydavau pati nuo A iki Z. Išeinant į „Google“ palikau jau kelių žmonių komandą. Dabar grįžau jau į rinkodaros vadovės poziciją, dirbu ne tik su Lietuvos, bet ir su Latvijos ir Estijos rinkomis. Turiu nuostabią ir talentingą komandą, kuri puikiai inicijuoja bei įgyvendina įvairias kampanijas“, – džiaugiasi Pija.

Asmeninio albumo nuotr./Pija Ona Indriūnaitė
Asmeninio albumo nuotr./Pija Ona Indriūnaitė

Dėl atsakingų pareigų ji sako visai nesijaudinanti. Nors merginai vos 25-eri, Pija jaučiasi turinti daug patirties.

„Esu jauna, bet patyrusi. Puikiai žinau šį prekės ženklą, o per pastaruosius metus įgijau daug naujausių rinkodaros žinių. Prieš prisijungdama prie komandos, kelis kartus kalbėjausi su naujuoju vadovu Kristijonu Kaikariu, dalinausi savo įžvalgomis, vizija ir veiksmų planais – jis mane palaikė.

Susipažinau ir puikiai sutariu ir su šaunia rinkodaros komanda. Šiuo metu esu nepaprastai motyvuota ir nekantrauju įgyvendinti visus planus bei vizijas“, – pasakoja P.O.Indriūnaitė.

Mergina teigia, kad užėmus naujas pareigas jai tikrai pravers ir „Google“ įgytos patirtys, kurias ji neabejotinai pritaikys.

„Ketinu dar labiau įtvirtinti duomenų bei analitikos svarbą, priimant rinkodaros sprendimus bei vertinant veiksmus. Karjeros pradžioje man atrodė, kad svarbiausia ryškios, kitokios, kūrybiškos, virusinės reklamos, bet dabar suprantu, kad kūrybiškumas eina išvien su analitika“, – sako Pija.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos