Projekte „Vardan tos“ – įkvepiančios didelius darbus darančių žmonių istorijos

Portale 15min startuoja „Audimo“ inicijuotas projektas „Vardan tos“, skirtas papasakoti apie didelę širdį turinčius žmones. Jie neturi kada nuobodžiauti ir niurzgėti, nes ieško būdų, kaip padėti tiems, kuriems šiuo metu yra sunkiau. Tokių žmonių yra ir šalia jūsų? Papasakokite apie juos, o mes pasidalinsime jų istorijomis su visais skaitytojais!
Benediktas Vanagas
Benediktas Vanagas / Organizatorių nuotr.

„Šiuo projektu siekiame įkvėpti dar daugiau žmonių imtis gerų darbų bei pagerbti tuos, kurie jau ėmėsi iniciatyvos. Ieškosime įsimintiniausių istorijų, o jų herojus aprengsime nacionalinės kolekcijos „Vardan tos“ gaminiais“, – sako visa „Audimo“ komanda ir skatina lietuvius prisidėti jų pačių inicijuotais gerais darbais. Juk dabar yra laikas, kai turime šansą įrodyti, kad mokame ne tik kalbėti, bet ir daryti.

Nuvežti maisto nepritekliuje gyvenančiai senutei, nupirkti vaistų iš namų negalinčiam išeiti senjorui, pavedžioti sergančio kaimyno šunį – daug mažų darbų sudėjus į vieną pavirsta cunamį sukeliančia gerumo banga. Taip kiekvienas mes kuriame geresnę Lietuvą.

Kviečiame dalintis žmonių istorijomis ir kontaktais, juos pakalbinsime ir aprašysime, o herojams „Audimas“ padovanos savo naujosios nacionalinės kolekcijos „Vardan tos“ gaminį, kurį jie galės išsirinkti patys. Kiekvienas nacionalinės kolekcijos gaminys turi VARDAN TOS sertifikatą, kurio savininkas įsipareigoja: Kad ir kur gyvenu, kad ir kuo užsiimu, mano mintyse ir darbuose – Lietuva.

O ką tu gali padaryti vardan Lietuvos?

Jūsų laiškų laukiame el.paštu vardantos@15min.lt iki gegužės 10 d.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis