Per Kalėdas skaitykite kartu. Prenumeratai -50%
Išbandyti

Verslą Italijoje ir Dubajuje sukūrusi lietuvė: „Man visą gyvenimą bandė pakirpti sparnus“

Didesnių ar mažesnių tikslų turi kiekvienas, tačiau juos pasiekia toli gražu ne visi. Kodėl vieniems pasiseka, o kitiems – ne? Iš tiesų su sėkme tai susiję nedaug: įgyvendinti savo siekius padeda nuoseklus darbas, disciplina ir tikėjimas savimi, tikina grožio paslaugų ekspertė, verslininkė Jurgita Jasiūnaitė.
Verslininkė Jurgita Jasiūnaitė
Verslininkė Jurgita Jasiūnaitė / Asmeninio archyvo nuotr.

Ji yra puikus pavyzdys, kad atkakliai dirbant galima pasiekti įspūdingų rezultatų – Jurgita įkūrė grožio klinikas Italijoje ir Dubajuje, savo akademijoje išugdė daugiau nei 10 tūkst. specialisčių iš viso pasaulio, o jos kurta inovatyvi kosmetikos linija sulaukė pasaulinio pripažinimo, rašoma „Jurgita Cosmeceuticals“ pranešime žiniasklaidai.

Nuo aistros iki savo kosmetikos linijos

Jurgita Jasiūnaitė grožio industrijoje skaičiuoja jau 25 metus. Aistrą pajutusi dar vaikystėje, paauglystėje ji ėmė gilintis į kosmetologijos paslaptis, o rimtai mokytis pradėjo baigusi mokyklą ir išvykusi studijuoti į Italiją. Studijas ambicinga mergina baigė geriausiais įvertinimais, o įgytos žinios tapo pagrindu naujiems mokslams apie kosmetikos kūrybą ir grožio industrijos inovacijas.

Patirčiai augant ir žinių bagažui pilnėjant, J. Jasiūnaitė ėmė vesti mokymus kitiems grožio specialistams, teisėjauti konkursuose ir įkūrė savo grožio kliniką ir akademiją. Vis tik tuomet ji susidūrė su problema – specialistė pastebėjo, kad net ir žymių, prabangių bei populiarių prekės ženklų produktai neduoda tokių rezultatų, kokių ji tikėjosi.

„Nemoku meluoti klientams – žiūrėti jiems į akis ir sakyti, kad tai duos trokštamų rezultatų. Tai mane paskatino sukurti savo vardu pavadintą kosmetikos liniją veidui ir kūnui, – šypsosi verslininkė. – Be to, vedu mokymus įvairiose pasaulio šalyse ir miestuose, daugiausiai – Pietų Korėjoje, Indonezijoje bei kitose Azijos ir Europos šalyse, kur grožio industrija yra itin aukšto lygio. Kelionių metu sukaupta tarptautinė patirtis ir žinios padėjo įvertinti, ko rinkoje trūksta ir kuri niša nėra užpildyta.“

Tiesa, pasaulinis pripažinimas atėjo ne iškart. Jurgita savo kurtą kosmetiką pirmiausia išbandė pati, ėmė ją naudoti atlikdama procedūras savo klientams ir artimiesiems. Vis tik geriausiu įrodymu, kad produktų formulės – veiksmingos, tapo jos sesers atvejis.

„Mano sesė turėjo itin probleminę odą. Ji buvo išbandžiusi beveik viską, tačiau jai niekas netiko – odą nuolat berdavo ir kankindavo kitos problemos, tad beliko naudoti antibiotikus. Vis tik mano kosmetika jos odai padėjo. Supratau, kad ji tinka net pačiai jautriausiai odai, kokią tik galima įsivaizduoti“, – prisimena kosmetikos formulių kūrėja.

Karjeros keliai nuvedė į Dubajų

Lietuvė neapsiribojo savo vardu pavadinta veido ir kūno priežiūros kosmetikos linija – ji sukūrė dar vieną liniją, skirtą kovoti su strijomis, kuri netruko išpopuliarėti pasaulyje bei pelnė ir tarptautinį profesionalų pripažinimą, įskaitant geriausio produkto Italijoje titulą. Šis apdovanojimas jai atvėrė duris į Dubajų – sulaukusi vietinių specialistų ir verslininkų susižavėjimo, ji gavo kvietimą bendradarbiauti.

J. Jasiūnaitė jau keletą metų Dubajuje gyvena, platina savo vardo kosmetikos linijos produktus, o šiuo metu rengiasi dar vienos klinikos atidarymui. Vis tik pripažinimas ir pasiekimai verslininkei nėra patys svarbiausi – kadangi ja ir jos kosmetika pasitiki tūkstančiai žmonių, ji jaučia atsakomybę ir pareigą tobulėti.

Asmeninio archyvo nuotr./Verslininkė Jurgita Jasiūnaitė
Asmeninio archyvo nuotr./Verslininkė Jurgita Jasiūnaitė

„Dubajus tapo ne tik prabanga dvelkiančiu miestu, bet ir grožio sostine, kur atvažiuoja turtingiausi ir įtakingiausi žmonės iš viso pasaulio. Jie puikiai supranta apie procedūrų, produktų, ingredientų kokybę ir nori naudotis inovatyviausiomis grožio procedūromis. Mano tikslas yra pakeisti grožio rinką taip, kad saugiausiu ir greičiausiu būdu kiekvienas žmogus galėtų atrodyti taip, kaip nori“, – dalijasi ekspertė.

Skirtingose šalyse – skirtingi poreikiai

Keliose šalyse gyvenusi ir su įvairių tautybių klientais dirbusi J. Jasiūnaitė pastebi, kad skirtinguose kraštuose jų poreikiai skiriasi, tačiau daugiausiai – dėl klimato ir odos tekstūros skirtumų.

Štai klientai iš Jungtinių Arabų Emyratų ir kitų Artimųjų Rytų šalių daugiausiai skundžiasi odos pigmentacija ir nori turėti šviesesnę, skaistesnę odą. Tuo tarpu Italijoje taip pat dažnai kreipiamasi dėl odos pigmentacijos ir aknės.

„Turiu klientų ir iš Afrikos, ir iš Azijos, kurių odos struktūra ir problemos, dėl kurių kreipiasi, taip pat skiriasi. Mano kosmetika pristatyta ir Lietuvoje, kur aktualiausios problemos – odos paraudimas ir jautrumas. Padėti visiems padeda platus žinių spektras, kurį sukaupiau mokslų, darbo ir pastangų dėka, atsisakiusi laisvalaikio, pramogų, draugų. Šiai sričiai atidaviau visas jėgas ir laiką“, – tikina J .Jasiūnaitė.

Nuolat girdėdavau, kad einu ne tuo keliu, kad man nepasiseks, kad darau didžiulę klaidą.

Ji priduria, kad nors atkaklus, nuoseklus darbas ir disciplina – neišvengiami elementai siekiant didelių tikslų, svarbiausia yra pasitikėti savimi.

„Man visą gyvenimą bandė pakirpti sparnus. Nuolat girdėdavau, kad einu ne tuo keliu, kad man nepasiseks, kad darau didžiulę klaidą. Net geriausi draugai sakė – Jurgita, ką tu darai. O aš niekada neleidau savimi abejoti. Dar mokykloje žinojau, kad būsiu vertinama visame pasaulyje ir mano darbai bus įrodymas, kad savo pastangomis ir tvirtu charakteriu galime pasiekti absoliučiai viską.

Reikia tikėti savimi, siekti savo svajonės, niekada nepasiduoti, tačiau niekada nepamiršti, kad reikia ir daug dirbti“, – sako pasaulinę grožio rinką sudrebinusi lietuvė J. Jasiūnaitė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis
Reklama
95 metų gimtadienį atšventusi „Astra LT“ į modernius sprendimus investavo kiek daugiau nei 600 tūkst. eurų