2022 11 27

Antanas apie susitikinėjimą 40-ies: ko „Tinderyje“ ieško vyrai ir kokias moteris pastebi

Pažinčių programėlės šiuolaikiniame pasaulyje yra tapusios daugelio vyrų ir moterų pažinties vieta, kur, iš pirmo žvilgsnio, atrodo meilę atrasti galima vos vieno mygtuko paspaudimu. Tačiau realybė nėra tokia graži – tiek vyrai, tiek moterys gali pasidalinti komiškais nutikimais ir pasimatymais, kurių daugiau kartoti nenorėtų.
Modernūs pasimatymai
Modernūs pasimatymai / 123RF.com nuotr.

Apie tai, ko moterys ieško „Tinderyje“, jau rašėme straipsnyje „Susitikinėjimas 40-ies: stebinantys Tinder atradimai ir vyrai, kurių daugiau nesinori sutikti“, tad šį kartą pateiksime perspektyvą iš vyriškosios pusės – į 15min klausimus anonimiškai atsako Antanas (40 m.)

Vyras paklaustas apie tai, kuo pasikeičia susitikinėjimas sulaukus 40-ies, atsako, kad metams bėgant tai daryti yra vis sudėtingiau.

„Išties susitikinėjimas 20-ies ir 40-ies labai skiriasi. Kai tau 20-imt, dažniausiai esi apsuptas žmonių bendrose veiklose ar moksluose. Tu nuolat sukiesi žmonių rate, su kuriais gali pabendrauti, ar išeiti į renginius. Kai tau 40-imt, esi beveik priverstas ieškoti naujų draugų ar vietų, kur galėtum juos rasti.

Pavyzdžiui, aš dirbu labai vyriškame kolektyve, tad galiu pasakyti, kad bėda tampa ne tik pasimatymai, bet ir apskritai susirasti draugų. Daug kas būna sukūrę šeimas, todėl tenka labai intensyviai ieškoti panašios dalios žmonių. Būna vyrų, kuriems susitikinėjimas – tai žaidimas ar tiesiog linksma veikla, bet jei tavo siekis – ilgalaikiai, visaverčiai santykiai, pažinčių procesas pareikalauja daug jėgų ir pastangų“, – kalba Antanas.

123RF.com nuotr./Pora
123RF.com nuotr./Pora

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis