Draudimo bendrovė inicijavo projektą „Rask laiko pokalbiui“, kviečiantį susimąstyti, kiek savo laiko skiriame artimiausiems žmonėms.
Pokyčius įmonė pradėjo nuo savęs – pakvietė savo darbuotojus pasidalinti savo mintimis, patirtimi ir atradimais apie tai, kas jiems gyvenime yra svarbiausia.
„Gjensidige“ klientų aptarnavimo telefonu skyriaus vadovas Justas Berželionis pasakoja, kaip nesėkmingai susiklostę santykiai darbe jį demotyvavo ir kokį nelengvą kelia jam teko įveikti, kad vėl imtų siekti profesinių aukštumų. Šįkart Justas turi galvoje ne asmeninę karjerą. Jis dalijasi savo išmokta pamoka, kuri parodė, kaip svarbu palaikyti dialogą darbe, domėtis ir bendrauti su savo kolegomis. Tik taip žmonės gali kartu augti.
Darbe praleidžiame didžiąją savo aktyvaus gyvenimo dalį. Tad čia sutinkami žmonės ir užmegzti santykiai nemaža dalimi lemia ir mūsų savijautą bei gyvenimo skonį.
„Mes suprantame vieni kitus iš pusės žodžio. Man svarbu, kad kolegos žinotų, kaip aš myliu savo darbą ir kaip man patinka mano bendradarbiai. Būtinai tai jiems pasakysiu“, - pažada Justas Berželionis.