Kaip būsimam darbdaviui palikti gerą įspūdį?

Sociologai pataria: net jeigu ir labai nervinatės atėję į pokalbį dėl darbo, jokiu būdu neišsiduokite, kad nepasitikite savimi, antraip išsvajotoji vieta tikrai atiteks kitam. Ir tai dar ne viskas, rašo „Business News Daily“.
Darbo pokalbis
Darbo pokalbis / Fotolia nuotr.

Pasirodo, tam tikros charakterio savybės ir asmenybės ypatybės taip pat kliudo nugalėti konkurentus. Labai nekokį įspūdį palieka kandidatas, kuris per pirmąjį pokalbį vengia pašnekovui pažvelgti į akis ir, pavyzdžiui, maigo savo mobilųjį telefoną.

Galimybes būti priimtam kartais sumažina net, atrodo, tokia smulkmena, kaip dalykiniam susitikimui netinkama ar netvarkinga apranga. Jei kandidatas negali ramiai pasėdėti net kelių minučių, nuolat muistosi ir pirštais barbena į stalą ar sėdi susikūprinęs ir nunarinęs galvą kaip teisiamasis suole – gero įspūdžio tikrai nesudaro.

 

Buvo apklausta 500 personalo vadybininkų, kokie pretendentai gali tikėtis sėkmės. 35 proc. apklaustųjų atsakė, kad visada palankiai vertinami tie, kurie ne tik atsakinėja į klausimus, bet ir patys juos užduoda, atrodo nuoširdūs ir sugeba atskleisti savo individualybę. Viena laukiamiausių kandidato savybių – jo mokėjimas prisitaikyti prie situacijos: jeigu jis pasiruošęs pretenduoti ir į kitą poziciją, o ne į tą, kurios tikisi, jis turi visus šansus gauti geidžiamą darbą, tik jau vėliau, pradėdamas nuo įmonės siūlomos pareigybės.

 

Jei jus jau pakvietė į pokalbį dėl darbo, galite tai laikyti nedideliu laimėjimu, nes daugybė gyvenimo aprašymų ir motyvacinių laiškų tiesiog atmetami. 43 proc. personalo vadybininkų atsakė, kad tie kandidatai, kurie rašo su klaidomis, automatiškai diskvalifikuojami iš tolesnių konkurso etapų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis