Karjera pagal simpatijas?

Faktas svajojantiems apie svaiginamą karjerą ir gerą uždarbį...
Pinigai
Pinigai / Fotolia nuotr.

Manote, kad galimybę sėkmingai kilti karjeros laiptais lemia vien tik žinių gausa ir neprilygstamas profesionalumas? Deja, dažni realūs pavyzdžiai liudija ką kita. Vienas darbuotojas triūsia daugybę metų ir apie tą darbą, regis, išmano viską „kiaurai“, bet taip niekada ir nesulaukia išsvajotojo paaukštinimo, o štai ateina dirbti jaunas ir dar nedaug tepatyręs asmuo. Tačiau jis moka komunikuoti reikiama kalba, moka patikti vadovams ir štai netrukus sulaukia geresnių pareigų, didesnio atlygio. Kodėl taip yra?..

 

Atsakymas akivaizdus: asmens patrauklumas bet kuriuo atveju ima viršų, nes vadovai juk irgi ne robotai – paprasti žmonės, kuriems nesvetimos emocijos. Taip jau yra, kad mums visada patinka ir patiks tie žmonės, kurie kelia teigiamas emocijas. Ir jei reikės rinktis tarp mėgstamo ir draugiško kolegos ir labai profesionalaus, bet nemielo darbuotojo, daugeliu atvejų laimės pirmasis. Tai patvirtina ir JAV mokslininkų atliktas eksperimentas.

 

Kolumbijos universiteto mokslininkų tyrimas atskleidė, kad atlyginimo pakėlimas ar paaukštinimas tarnyboje labiau priklauso nuo darbuotojo simpatingumo, o ne nuo jo nuopelnų ar kvalifikacijos. Ištyrę tūkstančių atleistų iš darbo žmonių pavyzdžius, mokslininkai pastebėjo, kad, mažinant etatus ar pertvarkant įmones, pasirinkimą lemia, kiek darbuotojas yra mėgstamas vadovų. „Jei norite sėkmingai dirbti, nepakanka būti neprilygstamu profesionalu ar mėgti savo darbą. Pirmiausia turite būti simpatiškas darbdaviui. Tik tuomet jus lydės sėkmė“, – įsitikinę tyrimo organizatoriai. 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis