„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

Ko galima pasimokyti iš rinkodaros ekspertės Bozomos Saint John?

Bozoma Saint John – rinkodaros specialistė, atnešusi teigiamų permainų tokiems ikoniškiems prekės ženklams kaip „Beats“, „Uber“ ir „Apple Music“. Vyriausioji „Endeavor“ rinkodaros direktorė įtraukta į įvairiausius įtakingiausiųjų žmonių sąrašus.
Bozoma Saint John
Bozoma Saint John / Organizatorių nuotr.

Štai lyderės penkios karjeros taisyklės, kurios pateikiamos pranešime žiniasklaidai.

1. Skaitydami pranešimą ar pristatydami projektą, apsivilkite drabužius, kurie padeda jums jaustis galingiems

Drabužiai suteikia įspūdį, kad tikime ir esame užtikrinti mūsų komunikuojamomis idėjomis. Kai 2016-aisiais, atstovaudama „Apple“, į Pasaulinę kūrėjų konferenciją skaityti pranešimo atvykau apsivilkusi ryškią suknelę ir apsiavusi rusvus „Louboutin“ batelius, nemenkai sujaukiau nusistovėjusius vandenis.

Nemanau, kad kas nors iki manęs buvo apsivilkęs tokiu ryškiu drabužiu. Tačiau man jis viską pakeitė. Ant scenos žengiau užtikrintai ir žinojau, kad niekas negalės manęs nugalėti.

2. „Nenurašykite“ savo išskirtinumo

Kai mano šeima persikėlė iš Ganos į Kolorado valstiją (JAV), visiškai nepritapau naujoje aplinkoje – skyrėsi mano akcentas, kultūra, odos spalva. Mano mama buvo ta, kuri užsibrėžė, jog negalime supanašėti su aplinka, turime likti išskirtiniai.

Ji nuėjo į kraštutinumus – kai parsivesdavau namo draugų, ji su jais bendravo tik savo gimtąja kalba. Ji griežtai atsisakė vartoti anglų kalbą, nors ir mokėjo keturias kitas kalbas. Ji neužsakydavo picos. Ji išvirdavo tradicinės aštrios paprikų sriubos ir liepdavo mano draugams valgyti. Tačiau ji buvo ta, kuri įtikino mane, kad mano išskirtinumas yra taip pat svarbus ir reikalingas.

Organizatorių nuotr./Bozoma Saint John
Organizatorių nuotr./Bozoma Saint John

3. Būkite empatiški

Kai buvau maža, žinojau, kaip suprasti kitų idėjas, kurios neturėjo nieko bendro su manimi ar mano vaikyste. Tai padėjo man atpažinti kitų žmonių emocines būsenas. Mus vienija daugiau dalykų nei manote.

4. Darbe būkite 100% savimi

Man tai reiškia dideles garbanas, motinystę, sielvartą, blizgučius ir raudoną lūpdažį. Tikiu, jog esu geresnė vadovė, nes esu našlė ir vieniša mama. Esu geresnė ir dėl to, kad esu užimta – neturiu apsimesti, kad viskas nuolat yra gerai ir darbe galiu drąsiai reikšti savo emocijas bei dalytis patirtimi.

Jeigu kito susirinkimo metu norite vilkėti gėlėtą palaidinę, dėvėkite. Taip padrąsinsite ir kitus elgtis panašiai. Kuo daugiau žmonių taip elgsis, tuo didesne kariuomene tapsime, ir niekas negalės mūsų sustabdyti. Taip, toks elgesys yra kitoks, tačiau taip galime būti savimi. Kaip nuostabu! Ar ne nuostabu, kad galime tiesiog būti? Maištaukime ir tiesiog būkime.

5. Net jei esate vadovas, „nedusinkite“ žmonių savo idėjomis

Didi lyderystė – tai kai padedame savo kolegoms suprasti, kodėl idėja yra gera. Tik taip galime klestėti.

Bozoma Saint John dalijosi savo patirtimi rugpjūtį vykusioje Pasaulinėje lyderystės konferencijoje Čikagoje (JAV). Lapkričio 22–23 d. vyksianti Pasaulinė lyderystės konferencija Vilniuje žada daugiau tokių stiprių pranešimų video formatu.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs