Kodėl jaunavedžiai moka pinigus už tobulas „Instagram“ vestuves?

Ruduo žymi pagrindinio vestuvių sezono pabaigą, tačiau naujųjų jaunavedžių kartai planuoti vestuves galbūt nėra taip paprasta, kaip buvo kadaise.
Vestuvės žiemą
Vestuvės žiemą / 123RF.com nuotr.

Remiantis Jungtinėje Kralystėje vykdyta apklausa, socialiniai tinklai sukuria papildomas išlaidas jaunavedžiams, o vidutinės vestuvių išlaidos 2019 metais iš viso sudarė maždaug 35 tūkst. eurų, skelbia BBC.

Daugelis porų atsisakė vestuvių planuotojų ir tam, kad suplanuotų savo didžiąją dieną, naudojosi socialiniais tinklais arba programėlėmis, pavyzdžiui, „Pinterest“.

20-metė Hannah Muller iš Pietų Afrikos planuoja savo vestuves Londone ir sako, kad ypač „Pinterest“ buvo neįtikėtinai naudingas.

„Pinterest“ buvo mano geriausias draugas planavimo proceso metu“, – sakė ji.

Fotolia nuotr./Vestuvės
Fotolia nuotr./Vestuvės

Remiantis apklausa, daugelis porų – 42 proc. – teigė, kad jaučia spaudimą rengti vestuves, kurių vaizdai tiktų socialiniams tinklams.

Ketvirtadalis teigė, kad perkoptų suplanuotą vestuvių biudžetą, kad gautų tobulas „Instagram“ nuotraukas. Taigi vien fotosesijoms yra išleidžiama nemažai lėšų.

Fotografė Georgia Rachel tiki, kad modernios vestuvės skatina poras linksmintis, nors ji sutinka, kad jauniems žmonėms itin rūpi, kaip visuomenė įvertins jų nuotraukas.

„Poros dabar nori linksmų nuotraukų“, – sakė ji.

Vestuvių fotografavimo stilius per kelerius metus neabejotinai pasikeitė. Tačiau tai, kas labiausiai skiria šiandienos poras nuo ankstesnių kartų, – vestuvių viešumas.

Nors kvietimų į vestuves dabar dažniausiai sulaukia nedaug svečių, vis daugiau vestuvių nuotraukų atsiranda socialiniuose tinkluose.

„Fotolia“ nuotr./Vestuvės žiemą
„Fotolia“ nuotr./Vestuvės žiemą

„Poros nori nuotraukų, kurios išpopuliarės ar bent jau sulauks norimų reakcijų“, – sakė fotografė. – „Išlaidos, susijusios su „Instagram“ nuotraukomis, skaudina daug porų. Tai nėra pigu.“

Vis dėlto apklausos rodo, kad nepaisant socialinių tinklų spaudimo, ne visoms nuotakoms ir jaunikiams rūpi, kiek žmonių pamėgs jų didžiosios dienos nuotraukas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis