Mokslininkus pribloškė šiuolaikinių porų kontracepcijos priemonės

Atrodo, kad šiais laikais informacijos apie tai, kaip reikėtų saugotis – netrūksta. Tačiau vis atsiranda tokių, kurie tiki, jog keisti ir netikėti būdai padės išvengti nėštumo... „Turime nuvilti“, – sako mokslininkai.
Pora
Pora / Fotolia nuotr.

Apklausos, kuri buvo atlikta Didžiojoje Britanijoje ir kurioje dalyvavo 1 500 žmonių, rezultatai ne tik šokiravo visko mačiusius gydytojus, bet ir aiškiai atskleidė, kad kontracepcijos niša vis dar neužpildyta. Tyrime dalyvavusių žmonių amžius 25–34 m., kas jau savaime turėtų atskleisti, jog jie gauna pakankamai informacijos iš interneto ir kitų žiniasklaidos priemonių apie apsaugą nuo nepageidaujamo nėštumo.

Tačiau net 25 proc. apklaustųjų tvirtina, kad jiems tenka susidurti su žmonėmis, kurie vietoje rimtos kontracepcijos naudoja (sunku net įsivaizduoti!) sumuštinių pakuotes, lateksines pirštines ar netgi maistinę plėvelę!

Mokslininkus taip pat nustebino ir tai, kad 1 iš 10 moterų mano, jog pastoti per mėnesines neįmanoma (tokia tikimybė, kad ir menka, visgi išlieka), o net 17 proc. pasitiki nutrauktu lytiniu aktu.

Na, o visų šitų žinių fone mokslininkų, matyt, per daug nenustebino faktas, kad net 30 proc. moterų yra pasikliovusios rytine piliule, dar vadinama „kito ryto tablete“ (šios greitosios kontracepcijos piliulės vartojamos tik išskirtiniais atvejais).

Tyrėjai taip pat pastebi, kad dėl tam tikrų žinių stokos būtina užtikrinti sklandų bendravimą tarp moterų ir gydytojų, kurie atskleistų visas kontracepcijos rūšis bei pliusus ir minusus. Tik 58 proc. moterų sako, kad gydytojai skyrė laiko pakalbėti apie apsisaugojimo priemones, jų rūšis.

Tačiau kontraceptinės piliulės pasirodė besančios pačios populiariausios – jomis naudojasi 48 proc. apklaustųjų. Tiesa, pastebima, kad jas renkasi todėl, kad nežino kitų variantų. 30 proc. moterų niekada nėra girdėjusios apie hormoninius implantus, 27 proc.  – apie injekcinę kontracepciją.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis