Nerimauti prieš vestuves – blogas ženklas

Atrodytų, kas čia tokio, nerimauti prieš sukuriant šeimą, juk gyvenimas toks nenuspėjamas... Tačiau atlikti tyrimai parodė, kad dėl to labiausiai turėtų susirūpinti moterys...
Vestuvės
Vestuvės / Fotolia nuotr.

Pasak portalo „The Telegraph“, atskleista, jog viena iš penkių dailiosios lyties atstovių, kuri prieš vestuves skundėsi smarkiai abejojanti savo sprendimu, per ketverius metus patyrė skyrybų kartėlį. Kai žmonės turi priešvedybinių abejonių, jaudinasi ir bijo artėjančio gyvenimo permainų, mokslininkai pataria į tai nenumoti ranka, nes tokie pasvarstymai gali turėti pagrindo.

Los Andželo universiteto tyrėjai išstudijavo 464 jaunavedžių pirmuosius vedybinius mėnesius ir sekė jų elgesį visus ketverius metus. Tuo metu porų amžiaus vidurkis buvo: vyrų – 27-eri, moterų – 25-eri metai.

Kai jų buvo paklausta, ar prieš santuoką dvejojo ir nerimavo dėl savo sprendimo, net 47 proc. vyrų, ir 38 proc. moterų atsakė „taip“. 19 proc. moterų ir 14 proc. vyrų, kurie sakėsi abejojantys dėl vestuvių, per ketverius metus išsiskyrė. Iš tų, kurie buvo tikri, jog sprendimas vesti teisingas, išsiskyrė tik 8 proc. moterų ir 9 proc. vyrų.

„Žmonės kažkodėl mano, kad prieš santuoką abejoja visi ir dėl to jaudintis neverta, tačiau mūsų atlikti tyrimai parodė, kad visgi į tai reikėtų atkreipti dėmesį“, – teigė mokslininkai.

„Save pažįstame geriausiai. Taigi jei jaučiatės neapsisprendę, reikėtų atidžiai pagalvoti, kodėl. Geriau atvirai pasikalbėkite ir neskubėkite priimti sprendimo. Antraip labai gali būti, kad abejonės niekur nedings ir po vestuvių. Netgi priešingai, jos gali dar labiau paaštrėti. Vestuvės – rimtas dalykas, todėl svarbu į savo pojūčius įsiklausyti kuo atidžiau“, – siūlo tyrėjai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis