„Kasdien matome ir jaučiame mūsų senoliams dovanojamo pokalbio svarbą. Visa „Sidabrinės linijos“ veikla paremta tuo, kad pokalbiai telefonu 8 800 800 20 senoliams išliktų nemokami, o renkamos lėšos reikalingos šiai misijai palaikyti. Trumpasis numeris 1483 suteikia galimybę paremti senolių pokalbius čia ir dabar, o vieną kartą išsiųsta žinutė ar skambutis dovanos po pokalbį bent dviem jų laukiantiems senoliams“, – sako „Sidabrinės linijos“ įkūrėjas M.Čiuželis.
Vieno senjoro mėnesio pokalbiams, kurie jam ir savanoriui yra nemokami, „Sidabrinė linija“ išleidžia apie 6 Eur. Į šią sumą įeina skambučių centro išlaikymas, numerio viešinimas, komandos darbas. Pasak M.Čiuželio, paremti „Sidabrinės linijos“ senolių pokalbius taip pat galima periodiniais ar vienkartiniais mokėjimais.
Skambinti ar siųsti trumpąją žinutę gali visi „Telia“, „Tele-2” ar “„Bitės“ klientai. Paramos numerio operatorius – „TCG Telecom“.
„Sidabrinė linija“ nuo kovo 1 d. pristatė atnaujintą skambučių centro darbo laiką: senjorų skambučių laukia šeštadienį ir sekmadienį nuo 11 iki 19 val. Pailgėjo ir darbo laikas šiokiadieniais – telefono linija veikia nuo 8 val. iki 22 val. Skambinantiesiems kitu laiku, kaip buvo įprasta iki šiol, bus perskambinama artimiausią darbo dieną.
„Sidabrinės linijos“ paslaugomis jau naudojasi beveik 4 000 senolių, vien per 2020-uosius metus reguliariai bendravo 1 545 pašnekovų poros, arba 30 proc. daugiau nei 2019 metais. Nuo veiklos pradžios 2016 metais „Sidabrinėje linijoje“ įvyko per 75 000 pokalbių, trukusių daugiau nei 27 000 valandų. Nuolatinį bendravimą su pašnekovais šiuo metu užtikrina kone 700 aktyvių savanorių bei 13 žmonių komanda. Šie skaičiai – tai geriausias „Sidabrinės linijos“ kuriamo poveikio – vienišumo ir atskirties mažinimo – įrodymas. Daugiau informacijos apie „Sidabrinę liniją“ rasite interneto svetainėje.