Ši programėlė veikia kaip „Tinder“, bet subalansuota tik moterims

​​​​​​​Vieną penktadienio vakarą Elva Carri panoro išeiti pašokti, tačiau visos jos bičiulės buvo pernelyg užsiėmusios ir jai draugijos palaikyti negalėjo.
Draugės
Draugės / 123RF nuotr.

Taigi moteris, gyvenanti Dubline, tiesiog pasimatymų programėlėje „Tinder“ pakeitė savo lytį į vyrišką ir profilyje paliko paaiškinimą, kad ji ieško platoniškų moteriškų draugysčių, kitaip tariant, bičiulių, su kuriomis tiesiog galėtų išeiti pasilinksminti, rašo CNN.

„Tą vakarą aš tiesiog plepėjau su merginomis tinderyje“, – atsiminė 33-ejų Carri. Ji „susiderino“ (tai reiškia, kad tiek ji, tiek nepažįstamoji apdovanojo viena kitą širdele po nuotrauka – past.) su daugiau kaip 100 moterų per parą laiko.

Tą vakarą ji pasilinksminti išėjo su drauge iš universiteto, su kuria taip pat pabendravo būtent per tinderį. Jos puikiai praleido laiką. Ši patirtis 2014-aisiais įkvėpė merginą startuoti su „GirlCrew“ – tai internetinė platforma, padedanti moterims užmegzti draugystes su kitomis moterimis.

Ši programėlė dabar prieinama 35 miestuose ir turi apie 40 tūkst. vartotojų.

Moterų galia

CNN rašo, kad „GirlCrew“ pati pradžia buvo feisbuke – čia susikūrė susitikimų grupė. Carri į šią grupę sujungė per „Tinder“ atrastas drauges, taip moterys ėmė lengvai bendrauti vienos su kitomis. Viena iš šios grupės narių Aine Mulloy ėmė dirbti su Carri prie projekto, prie jų prisidėjo ir Pamela Newenham, su kuria Carri susipažino banglenčių sporto savaitgalio verslininkams metu. Feisbuko grupė išplėtė ribas už Dublino ir ėmė veikti kituose miestuose.

„Žmonės paprašė, kad plėstumėmės ir kitur“, – pasakojo Carri, pridurdama, kad taip jos komanda nusprendė grupę padaryti prieinamą ir kituose miestuose, kurių gyventojos kreipėsi dėl to arba kuriuose jos pačios manė, kad grupės veikla bus naudinga.

Netrukus jos suprato, kad moterims reikalinga jų programėlė. Feisbuko grupė jau ėmė uždirbti iš reklamos, tačiau komanda norėjo daugiau kontrolės. „Kai kuri kažką kažkam priklausančioje platformoje, galiausiai susiduri su tam tikrais apribojimais“, – sakė ji.

2016-aisiais trys moterys metė darbus, kad galėtų visą darbo dieną skirti „GirlCrew“. Carri buvo skaitmeninio marketingo konsultantė, Pamela – žurnalistė, o Aine dirbo edukacinės leidybos kompanijoje.

2017 m. birželį „GirlCrew“ paleido programėlę Airijoje – toliau sekė startai Australijoje, Jungtinėje Karalystėje, JAV.

Programėlė, prie kurios prisijungti ir naudoti galima nemokamai, leidžia vartotojoms pasirinkti miestą, kuriame jos gyvena. Vartotojos gali prisijungti prie vietos renginių arba sukurti naujus. Vartotojos turi būti pilnametės, prisijungti realiais vardais.

Dubline, kur „GirlCrew“ įsikūrusi, yra kita programėlės versija, už kurią reikia mokėti. Šių metų liepą „GirlCrew“ taip pat paleido tokią mokamą versiją San Fransiske.

Kompanija surinko apie milijoną dolerių paramos, be to, tokie investuotojai, kaip „LinkedIn“ įkūrėjas Jeffas Weineris, panoro investuoti į moterų projektą. Pirmoji „GirlCrew“ darbuotoja buvo įdarbinta 2016 m., o dabar jų yra šešios. Programėlės vartotojų amžius svyruoja tarp 20 ir 30. Tarp jų – moterys, kurių draugės, tarkime, išvyko gyventi į kitą šalį, miestą, susilaukė vaikų – taip pat ir mamos bei pensininkės.

„Mūsų narės ambicingos ir turinčios vidinį varikliuką, sunkiai dirbančios ir tikinčios tuo, ką daro – kai jos turi laisvo laiko, jos norį kuo geriau jį išnaudoti su kitomis moterimis“, – sako Carri. Pasak jos, nėra taip, kad jos neturi draugių: „Tiesiog kiekviena yra užimta visą laiką, todėl mes turime optimizuoti laiką, kurį turime.“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis