Svarbus ne sekso partnerių skaičius, o aplinkybės

Knygų apie seksą ir santykius autorė britė Tracey Cox pataria: moterys, laikykite liežuvį už dantų! Kodėl? O todėl, kad turėtų sekso partnerių skaičius dar nieko nereiškia!
Mergina.
Nuoga mergina. / Shutterstock nuotr.
Temos: 1 Meilužė

Tracey rašo: „Bet koks jūsų nurodytas skaičius nieko nereikš, nes to klausiantis žmogus nežinos visų aplinkybių. Prieš keletą metų vienai savo knygų apklausiau tris moteris. Pirmoji turėjo 26 partnerius, antroji – 4, o trečioji – 8.

Iškart aišku, kad pirmoji, ištarusi tą skaičių, bus iškart pasmerkta. Bet ar tikrai ji yra neišranki ir labiausiai iš visų trijų pasileidusi? Spręskite patys. Šita moteris per metus dažniausiai turėdavo du nuolatinius partnerius, o lytinį gyvenimą ji pradėjo būdama septyniolikos. Jos partneriai – vieniši vyrai.

Moteris, kuri turėjo 8 partnerius, su keturiais jų santykiavo per vieną linksmą savaitgalį, kol jos vyras rūpinosi jųdviejų vaikais.

Moteris, turėjusi 4 partnerius, su dviem jų santykiavo kartu – išsyk po to, kai susipažino su jais klube. Be to, veiksmas vyko pievelėje šalia klubo...

Na, ką dabar pasakysite?

Išgirdę atsakymą apie buvusius jūsų meilužius, žmonės jus smerks. Ir visai nesvarbu, kas to klaus – dabartinis draugas, mama, draugės ar plepi kosmetologė. Žinote, kam turite pasakyti tiesą? Tik savo ginekologui, psichoterapeutui ar medikams, tiriantiems jūsų kraują dėl ŽIV.

Taigi tyla – gera byla. Ir atsiminkite, kad jūsų partneris gali smerkti jus visai dėl kitų dalykų nei galite įsivaizduoti. Ir netgi jei jis permiegojo su 300 merginų, o jūs – tik su 3 vaikinais, jam toks skaičius gali pasirodyti per didelis...“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis