Tyrimas parodė, koks laikas santuokoje pavojingiausias: partneris yra labiausiai linkęs pasukti į kairę

Neištikimybė – skaudus potyris, galintis sugriauti santykius visam gyvenimui. Priežastys, kodėl žmonės pasirenka eiti šiuo keliu, yra labai įvairios, tačiau mokslininkai tyrimo metu išsiaiškino ir dar vieną svarbų niuansą – kuriuo metu labiausiai linkstama nueiti į kairę.
Neištikimybė
Neištikimybė / 123RF.com nuotr.

Kalifornijos universiteto atliktame tyrime nustatyta, kad amerikiečių, kurie kada nors yra apgaudinėję savo antrąją pusę, yra 11 proc. Taip pat neseniai atliktame neištikimybės įpročių tyrime buvo nustatytas laikotarpis, per kurį partneriai buvo labiausiai linkę būti neištikimi, rašoma rd.com.

Neseniai žurnale „The Journal of Sex Research“ paskelbtame straipsnyje buvo nagrinėjama ši santuokos problema, ypač daug dėmesio skiriant neištikimybės tikimybei skirtingais santykių etapais. Tyrimo metu 423 dalyviai užpildė klausimyną, kuriame pagal svarbą buvo išdėstytos 29 priežastys, dėl kurių reikėtų atsispirti neištikimybei.

Duomenys, kuriuose daugiausia dėmesio skirta santuokos trukmei, parodė, kad vyrų ir moterų polinkis į neištikimybę laikui bėgant skiriasi. Moterys labiausiai linkusios apgaudinėti sutuoktinį 6–10 santuokos metais, o vyrai – po 11 santuokos metų

Įdomu ir tai, kad didžiausią įtaką neištikimybei turėjo šie veiksniai: lytis, religingumas ir santuokos trukmė. Tyrimo duomenimis, mažiausia tikimybė, kad asmuo bet kurioje santuokoje bus neištikimas, atitiktų labai specifinį savybių rinkinį – toks asmuo būtų religinga moteris, kuri santuokoje gyvena neilgai.

Šie rezultatai gauti remiantis klausimyno atsakymais, o ne realaus gyvenimo scenarijais, todėl juos reikėtų vertinti atsargiai. Nė vieni santykiai nėra apsaugoti nuo neištikimybės, todėl skirkite laiko išlaikyti savo ryšį tvirtą kasdien – tai padės stiprinti santuoką.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis