„Žaislai Europos ir Lietuvos rinkoje užima pirmą vieną pagal nesaugumą ir toksiškumą. Jau geriau jų pirkti mažiau, bet tik kokybiškus“, – pataria Agnė.
Pasak žinomos moters, nors Lietuvoje tėvų sąmoningumas žymiai didėja, augintojai vis dar renkasi pigesnį ir dažnai pavojingą žaislą. „Juk lygiai taip, kaip vaikų nemaitiname plastmase – taip pat jiems nesinori duoti ir pavojingo sveikatai žaislo“, – lietuvių pasirinkimu stebisi vaikų žaislų parduotuvės „Children City“ įkūrėja A.Grigaliūnienė.
TAIP PAT SKAITYKITE: Patarimai tėvams, kaip žaidimais lavinti mažylį
Jos nuomone, šeimoms dėmesį vertėtų atkreipti pirmiausiai į žaislo saugumą, po to į dizainą ir lavinamąsias žaislo savybes.
"Lietuvoje ir pasaulyje egzistuoja dvi tendencijos – vieną vadinu grubia, šalta ir bejausme, plastmasine pasiūla. Kitą – įdomia, sveikesne arba sveika, nišinių žaislų, subtilių dizainų ir lavinančia, gerąja tendencija", – ragindama tėvus jose nepasiklysti, akcentuoja Agnė.
„Mano dukrelei labai patinka medinukai – žaislai, susiję su rezultatu įdėti, surinkti, sukalti. Tai, matyt, dėl amžiaus. Savo parduotuvėje pradėjome darbuotis su psichologais, kad dar daugiau suteiktume žinių klientams apie žaislus, kurie lavina konkrečiame vaiko amžiuje. Jonytė tarsi mano vadovėlis – visus žaislus išbandau su ja“, – šypsosi verslininkė.
Jau šeštadienį Vilniaus senamiestyje startuojantis „Shopping Night Out“ naktinio apsipirkimo renginys daug dėmesio skirs vaikų žaislams bei kokybiškai aprangai. Prie bendros iniciatyvos susiburti prisijungė garsūs lietuvių pamėgti prekės ženklai vaikams.
Gerai visų tėvelių žinomas „Akuku Uniform“ – kokybei ir klasikai ištikimas prekės ženklas, kurio vizitine kortele tapo minimalistiniai ir klasikiniai drabužiai vaikams, pasiūlys daug sprendimų į mokyklą žingsniuojantiems mažiesiems. Visi „Akuku Uniform“ rūbai gaminami Lietuvoje, o audiniai atkeliauja tik iš sertifikuotų Europos gamintojų.
Lietuvos šeimų dėl patogumo itin pamėgtas prekės ženklas „Happeak“ šiemet „Shopping Night Out“ svečiams savo kūrinius ir patrauklius pasiūlymus pateiks savo e-parduotuvėje. „Skanūs“ vaikiški drabužiai iš minkštos ir mielos medvilnės pagaminti Lietuvoje, o audiniai atitinka „Oeko-Tex100“ standartą, teigia „Happeak“ kūrėjai.
Šio pavasario „Shopping Night Out“ renginio naujiena – internetinių parduotuvių desantas ir išskirtinis dėmesys vyrų madai. Kaip visuomet, lankytojų laukia patrauklus senamiesčio parduotuvėlių žemėlapis su nuolaidų vėliavėlėmis ir linksmų pramogų taškais. Vis daugiau žinomų kūrėjų vardų ir butikų pritraukiantis naktinis apsipirkimas šiemet pristatys daug naujienų ir garsių prekės ženklų.
Daugiau informacijos apie naktinį ir stilingą puošeivų bruzdesį Vilniuje galima rasti shoppingnightout.lt