Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Akropolis“ atsiprašo dėl šurmulį internete sukėlusio įrašo apie dešimtokės mokyklinių prekių krepšelį

Socialiniuose tinkluose paskelbtas prekybos centro „Akropolis“ įrašas apie tai, kad ruošiantis mokyklai dešimtokei reikia kvepalų, akių šešėlių, dailios rankinės, fotoaparato, o aštuntokui užtenka vieno sąsiuvinio, tačiau svarbu investuoti į sportinę aprangą, sukėlė nemažai diskusijų.
Dalis prekybos centro „Akropolis“ reklaminės kampanijos
Dalis prekybos centro „Akropolis“ reklaminės kampanijos / 123RF.com ir „Akropolio“ nuotr.

Internautai netruko pasidalinti įžvalgomis, kad formuojama nuomonė, jog dešimtokėms labiau rūpi grožio dalykai, socialiniai tinklai, o ne mokslai.

Reklaminėje kampanijoje buvo išvardinti punktai, kas svarbu dešimtos klasės mokinei. Pavyzdžiui, buvo teigiama, kad išmanyti visas Kardashian šeimos gyvenimo detales yra svarbiau, nei žinoti Lietuvos istoriją.

Prie įrašo buvo reklamuojamos ir konkrečios „Akropolyje“ veikiančios parduotuvės bei paslaugų teikėjai, kur siūlomus daiktus ar paslaugas galima įsigyti.

„Akropolio“ kampanijos „Ačiū, vasara! Labas, mokykla!“ įrašai socialiniame tinkle
„Akropolio“ kampanijos „Ačiū, vasara! Labas, mokykla!“ įrašai socialiniame tinkle
„Akropolio“ kampanijos „Ačiū, vasara! Labas, mokykla!“ įrašai socialiniame tinkle
„Akropolio“ kampanijos „Ačiū, vasara! Labas, mokykla!“ įrašai socialiniame tinkle

Dar vienas tos pačios reklaminės kampanijos įrašas – apie, kaip įvardijo internautai, iš pamokų bėgantį aštuntoką.

„Kartais tenka pasirinkti – bėgti į pamoką, ar į treniruotę“, – buvo skelbiama prekybos centro įraše feisbuke.

Tarp būtiniausių daiktų, kurių reikia aštuntos klasės moksleiviui, įvardijama sportinė apranga iš konkrečių parduotuvių, taip pat akcentuojamas muzikos klausymasis, kompiuteriniai žaidimai. Tačiau bemaž labiausiai internautus nustebinęs punktas skambėjo taip: „Investuoti į sportinę aprangą, ne į mokyklines priemones. Vieno sąsiuvinio visoms pamokoms juk pilnai pakanka“.

Visų šių įrašų pradžioje buvo kviečiama apsilankyti prekybos centro Mokyklinių prekių mugėje, o po to išvardinti ir daiktai bei paslaugos, ko gali prireikti dešimtokei ar aštuntokui.

„Akropolio“ kampanijos „Ačiū, vasara! Labas, mokykla!“ įrašai socialiniame tinkle
„Akropolio“ kampanijos „Ačiū, vasara! Labas, mokykla!“ įrašai socialiniame tinkle

Vėliau šių įrašų „Akropolio“ feisbuko paskyroje rasti jau nepavyko – greičiausiai jie buvo pašalinti.

15min situaciją paprašė pakomentuoti „Akropolis Group“ komunikacijos departamento vadovo Dominyko Mertino.

„Nuoširdžiai atsiprašome savo lankytojų ir visų moksleivių bei jų tėvelių, kuriuos galėjo įskaudinti įrašas apie madą mėgstančią dešimtokę. Šis įrašas „Facebook“ paskyroje yra vienas iš kampanijai „Ačiū, vasara! Labas, mokykla!“ skirtų įrašų serijos, kalbančių apie įvairių pomėgių turinčius moksleivius: sportininkus, gamtininkus, matematikus, literatus, menininkus.

Gerbiame visus, neišskiriant žmonių nei pagal lytį, nei pagal pomėgius, juo labiau niekuomet nesiekiame formuoti stereotipų ar klijuoti etikečių. Pripažįstame, kad kai kurie įrašo teiginiai stokoja etiškumo ir gali būti suprantami neigiamai – dar kartą atsiprašome dėl to“, – rašoma 15min atsiųstame komentare.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų