2023 06 21

Daugėjant nusivylimų apsipirkus internetu teisininkė įspėja: kaip atpažinti, kad pardavėjas – sukčius

Netikros socialinių tinklų paskyros, iš kurių įsigijus prekių „parduotuvės“ tiesiog ištrinamos; nepateikti pardavėjo duomenys ir negalėjimas su juo susisiekti gavus netinkamos kokybės prekę; melagingos produkto reklamos, perkant iš nuomonės formuotojų – tai tik keletas dažnų situacijų, su kuriomis susiduria internetu prekes įsigyjantys vartotojai.
Eglė Šiugždinytė
Eglė Šiugždinytė / 123rf.com / Monos Dubickienės nuotr.

Kaip tokiais atvejais kovoti už savo teises? Ką svarbu žinoti prieš perkant ir kaip atpažinti, kad pardavėjas – sukčius? Apie tai kalbamės su teisininke Egle Šiugždinyte, kuri įspėja, kad žema prekės kaina ir kvietimas pirkti čia ir dabar – rimti raudoni signalai.

Turite klausimų teisininkams? Kyla keblumų santuokos, šeimos teisės, finansų, nekilnojamojo turto, karjeros ar kitose aktualiose srityse? Rašykite mums el. paštu klauskiteteisininko@15min.lt ir užduokite klausimą teisininkams, aiškiai išdėstant savo problemą.

Į atrinktus klausimus 15min.lt Gyvenimo rubrikoje atsakys Lietuvos jaunųjų advokatų asociacijos nariai.

Kai neįmanoma „atsekti galų“

Apsipirkimas internetu ypač išpopuliarėjo pandemijos laikais, ir ši banga neatslūgo vėl atidarius fizines parduotuves. Tik štai, padažnėjus pirkimų internetu, padaugėjo ir apgavysčių, kai negaunama prekė arba ji gaunama ne tokios kokybės, kaip sutarta ar nurodyta.

Viena iš dažniausių situacijų, anot Lietuvos jaunųjų advokatų asociacijos narės E.Šiugždinytės, tai kai įsigyjamos prekės iš netikrų socialinių tinklų paskyrų. Vartotojui sumokėjus už prekes, jis jų negauna, o panorėjęs susisiekti su pardavėju mato, kad paskyra apskritai jau ištrinta.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis