Kaip tokiais atvejais kovoti už savo teises? Ką svarbu žinoti prieš perkant ir kaip atpažinti, kad pardavėjas – sukčius? Apie tai kalbamės su teisininke Egle Šiugždinyte, kuri įspėja, kad žema prekės kaina ir kvietimas pirkti čia ir dabar – rimti raudoni signalai.
Turite klausimų teisininkams? Kyla keblumų santuokos, šeimos teisės, finansų, nekilnojamojo turto, karjeros ar kitose aktualiose srityse? Rašykite mums el. paštu klauskiteteisininko@15min.lt ir užduokite klausimą teisininkams, aiškiai išdėstant savo problemą.
Į atrinktus klausimus 15min.lt Gyvenimo rubrikoje atsakys Lietuvos jaunųjų advokatų asociacijos nariai.
Kai neįmanoma „atsekti galų“
Apsipirkimas internetu ypač išpopuliarėjo pandemijos laikais, ir ši banga neatslūgo vėl atidarius fizines parduotuves. Tik štai, padažnėjus pirkimų internetu, padaugėjo ir apgavysčių, kai negaunama prekė arba ji gaunama ne tokios kokybės, kaip sutarta ar nurodyta.
Viena iš dažniausių situacijų, anot Lietuvos jaunųjų advokatų asociacijos narės E.Šiugždinytės, tai kai įsigyjamos prekės iš netikrų socialinių tinklų paskyrų. Vartotojui sumokėjus už prekes, jis jų negauna, o panorėjęs susisiekti su pardavėju mato, kad paskyra apskritai jau ištrinta.