Apranga, apatinis trikotažas, avalynė, kojinės, dovanos, suvenyrai, prekės namams ir laisvalaikiui – tai dalykai, kuriems nuolat išleidžiame dalį pinigų, tačiau turbūt sunkiai rastume žmogų, kuris apsipirkinėdamas nenorėtų sutaupyti.
Pasirūpinti savimi bei šeimos gerove nepermokant – misija išties įmanoma!
Stebėkite specialius žymėjimus
Viena iš sparčiausiai augančių mažmeninės prekybos parduotuvių tinklų Europoje „Pepco“ siūlo platų drabužių, avalynės, dovanų, prekių namams bei laisvalaikiui, žaislų ir kt. asortimentą už prieinamą kainą. „Pepco“ parduotuves atradę pirkėjai žino – čia visada galima apsipirkti geromis kainomis, tačiau itin patrauklūs pasiūlymai dar ir specialiai pažymėti jūsų patogumui.
„Pepco“ operacinės veiklos vadovė Baltijos šalims Erika Maželienė teigia, kad tiems, kuriems sutaupyti aktualiausia, tinklas gelbsti specialiais sprendimais.
„Suprantame, kad šiuolaikinio pirkėjo įpročiai sparčiai keičiasi: jam svarbu patogiai rasti geriausius pasiūlymus parduotuvėje. Norėdami padėti savo pirkėjams populiariausias prekes patraukliausiomis kainomis žymime specialiu žymėjimu „GERA KAINA“. Šiuo ženklinimu žymime per daug metų pirkėjų pamėgtas prekes, kurios visada pasižymi ypatingai patrauklia kaina“, – komentuoja E.Maželienė.
Tačiau tai – ne vienintelis patogus ir pirkėjui palankus žymėjimas, kurį galite pamatyti „Pepco“ parduotuvėse visoje Lietuvoje. „Pepco“ nuosekliai laikosi savo pažado siūlyti pirkėjams kiek įmanoma žemesnes kainas, todėl aktualių sprendimų padaryta ir daugiau.
„Dėl to nusprendėme dar labiau sumažinti kainas kai kurioms populiariausioms prekėms, kurias klientai perka kasdien. Kad pirkėjai lengviau ir greičiau atpažintų šias prekes, jas parduotuvėse šiuo metu žymime specialiu „Kaina, kokios seniai nebuvo“ žymėjimu.
Šis žymėjimas skirtas padėti taupantiems pirkėjams greičiau orientuotis parduotuvėse ir pasinaudoti ypatingais pasiūlymais būtiniausioms prekėms, tokioms kaip suaugusiųjų ir vaikų drabužiai bei namų apyvokos reikmenys. Tai mūsų būdas suteikti galimybę sutaupyti dar daugiau kiekvieną dieną“, – pasakoja pašnekovė.
Nebūtina laukti išpardavimų
Nieko nuostabaus, kad sutaupyti norintys pirkėjai savo apsipirkimus neretai planuoja atsižvelgdami į išpardavimų laikotarpius – tai išties puiki proga sutaupyti, deja, ne visada poreikiai ir situacijos būna tokios, kad yra laiko laukti išpardavimų, o ir konkurencija dėl reikiamų dydžių ir prekių tuomet būna kur kas didesnė, tad garantijos, kad gausite tai, ko laukėte ir norite, – nėra.
Šioje vietoje prekybos tinklo „Pepco“ pirkėjai vėlgi išlošia: „Pepco“ vizija – tapti geriausiu žemų kainų drabužių ir namų apyvokos prekių prekybos tinklu Europoje. Ši vizija grindžiama siekiu padėti pirkėjams gyventi geriau, neišleidžiant didelių sumų, todėl stengiamasi užtikrinti, kad prekių kainos būtų kiek įmanoma mažesnės kiekvieną dieną, nepriklausomai nuo papildomų nuolaidų ar akcijų.
„Mūsų parduotuvėse siūlomos kainos jau yra itin konkurencingos, todėl papildomų nuolaidų ir akcijų organizuojame rečiau nei kai kurie kiti prekybos tinklai. Tačiau pirkėjai turi galimybę pasinaudoti dar didesniais sutaupymais per kasmet vykstančius sezoninius išpardavimus, kurie sulaukia itin didelio populiarumo. Trumpai tariant, mūsų tikslas – užtikrinti pirkėjui mažiausias įmanomas kainas, kurios būtų prieinamos kiekvieną dieną, bet ne tik akcijų ar išpardavimų metu“, – apibendrina E.Maželienė.
Pirkėjus vilioja galimybė sutaupyti
Atstovė pasakoja, kad „Pepco“, kaip žemų kainų prekybos tinklas, nuolat vertina pirkėjų poreikius ir lūkesčius. Kasmet atliekamos apklausos rodo, kad daugiau nei pusė apklaustųjų „Pepco“ įvardija kaip tinklą, siūlantį žemiausias kainas drabužių ir namų apyvokos kategorijoje.
„Ši statistika patvirtina, kad mūsų strategija užtikrinti prieinamas kainas veikia ir yra vertinama klientų. Pepco pirkėjai gali būti tikri, kad pas mus ras ne tik platų asortimentą, bet ir puikų kainos ir kokybės santykį, kuris atitinka jų kasdienius poreikius“, – įsitikinusi E.Maželienė.
Kad „Pepco“ – lietuvių mėgiamas ir laukiamas prekybos tinklas, įrodo ir sparti jo plėtra: nuo 2023-ųjų tinklas atidarė 10 naujų parduotuvių skirtinguose Lietuvos regionuose. Iš viso Lietuvoje jau veikia 88 parduotuvės – tikėtina, kad plėtra bus vykdoma ir toliau.