Kainos, kokių seniai nebuvo: dėmesys klientų poreikiams ir kokybei

„Pepco“ nustebino savo pirkėjus, pristatydama reikšmingus pokyčius pagrindinių prekių asortimente. Atkreipdama dėmesį į pirkėjų poreikius, įmonė nusprendė sumažinti kelių dešimčių populiariausių prekių kainas, įskaitant drabužius vaikams ir suaugusiems, apatinius drabužius, indus, rankšluosčius, žvakes ir kitus itin populiarius namų apyvokos reikmenis.
„Pepco“
„Pepco“ / Atstovų nuotr.

Kintanti ekonominė situacija ir infliacijos poveikis privertė daugelį žmonių pergalvoti savo pirkimo įpročius. Atsižvelgdama į šiuos iššūkius, „Pepco“ ieško sprendimų, kurie padėtų pirkėjams taupyti ne tik laiką, bet ir energiją renkantis svarbiausius kasdienius daiktus.

Dėl šios priežasties buvo peržiūrėtas populiariausių prekių asortimentas ir sumažintos net kelių dešimčių prekių kainos*, kurios buvo sumažintos nuo kelių iki daugiau nei trisdešimties procentų.

Pavyzdžiui, populiarūs džemperiai berniukams dabar kainuoja 3 eurais pigiau, t.y. 6 eurus vietoje 9 eurų, o mergaičių mėgstamos sportinės kelnės sumažintos nuo 6 iki 5 eurų.

Atstovų nuotr./„Pepco“
Atstovų nuotr./„Pepco“

Kainų mažinimas apima kelias dešimtis tekstilės prekių, įskaitant marškinėlius, apatinius ar naktinius drabužius bei daugiau nei 20 namų apyvokos prekių. Pirkėjų patogumui pigiau kainuojančios prekės yra žymimos specialia etikete „Kaina, kokios seniai nebuvo!“, taip pirkėjams palengvinant apsipirkimo procesą parduotuvėse.

„Pepco“ tikslas yra ne tik būti rinkos lyderiu, siūlančiu prekes žemomis kainomis, bet ir kurti ilgalaikius santykius su pirkėjais, remiantis pasitikėjimu ir lojalumu.

„Mūsų misija – užtikrinti, kad kiekvienas, apsiperkantis „Pepco“, rastų ne tik patrauklias kainas, bet ir aukštą kokybę bei naujausias tendencijas atitinkančias prekes. Norime, kad žmonės jaustųsi ramūs dėl savo pasirinkimų ir išleisto biudžeto, negaišdami laiko ieškant pasiūlymų kitur“, – sako Erika Maželienė, „Pepco“ operacinės veiklos vadovė Baltijos šalims.

Atstovų nuotr./„Pepco“ operacinės veiklos vadovė Baltijos šalims Erika Maželienė.
Atstovų nuotr./„Pepco“ operacinės veiklos vadovė Baltijos šalims Erika Maželienė.

Nenuilstamas dėmesys pirkėjams ir greita adaptacija prie kintančių poreikių yra tai, kas išskiria „Pepco“ iš kitų rinkos dalyvių. Dinamiškai plečiama pasiūla, kurią sudaro daugiau nei 13 000 skirtingų prekių iš 530 kategorijų, yra reguliariai atnaujinama pristatant 130 naujų kolekcijų kiekvieną sezoną.

Šis nuolatinis tobulėjimas leidžia „Pepco“ ne tik pateikti plačią produktų įvairovę, bet ir užtikrinti, kad lentynose visuomet būtų aktualiausi ir tendencijas diktuojantys pasiūlymai.

*Palyginti su reguliariomis produktų kainomis, parduodamomis 2023 m.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis