Pamatykite, kaip magiškas „Coca-Cola“ Kalėdų karavanas atrodo iš vidaus

Praėjusį šeštadienį Vilniaus Katedros aikštėje apsilankė visame pasaulyje garsus 18,6 m ilgio ir 19 tonų sveriantis „Coca-Cola“ Kalėdų karavanas. Šis legendinis karavanas, jau tris dešimtmečius simbolizuojantis Kalėdas, visiems lankytojams suteikė džiaugsmo ir bendrumo dvasią.
Pamatykite, kaip magiškas „Coca-Cola“ Kalėdų karavanas atrodo iš vidaus
Pamatykite, kaip magiškas „Coca-Cola“ Kalėdų karavanas atrodo iš vidaus / „Coca-Cola“ nuotr.

„Coca-Cola” Kalėdų karavano kelionė po Baltijos šalis įkūnija dosnumo ir gerumo vertybes, atliepiančias šių metų „Coca-Cola” Kalėdų kampanijos žinutę: „Pasauliui reikia daugiau Kalėdų Senelių!“. Renginio Vilniuje lankytojai turėjo unikalią galimybę apžiūrėti stebuklingąjį karavaną tiek iš vidaus, tiek iš išorės. Jie taip pat galėjo susitikti su Kalėdų Seneliu, išsiųsti šventinius atvirukus savo artimiesiems ir įamžinti nepamirštamas akimirkas specialioje nuotraukų platformoje.

„Coca-Cola“ nuotr./Pamatykite, kaip magiškas „Coca-Cola“ Kalėdų karavanas atrodo iš vidaus
„Coca-Cola“ nuotr./Pamatykite, kaip magiškas „Coca-Cola“ Kalėdų karavanas atrodo iš vidaus

„Coca-Cola“ yra įsipareigojusi daryti teigiamą poveikį vietos bendruomenėms ir toliau bendradarbiauja su labdaros organizacija „Maisto bankas“, kuri teikia paramą maistu stokojantiems bei kovoja su maisto švaistymu. Renginio metu visi buvo raginami aukoti stokojantiems naudodamiesi „Coca-Cola“ programėle arba vietoje esančia gerumo būdele. Visa surinkta parama bus perduota „Maisto bankui“ bendruomenės vardu, skleidžiant šventinę nuotaiką tiems, kuriems jos labiausiai reikia.

Pažiūrėkite, kaip „Coca-Cola“ Kalėdų karavanas atneša šventinę magiją į Vilnių!

VIDEO: Pamatykite, kaip magiškas „Coca-Cola“ Kalėdų karavanas atrodo iš vidaus

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis