Šių metų pradžioje optikos salonų tinklo „Fielmann“ iniciatyva rinkos tyrimų bendrovė RAIT atliko apklausą, kurioje dalyvavo daugiau nei tūkstantis respondentų. Ja buvo siekiama išsiaiškinti, kurių profesijų atstovų akis darbinė veikla vargina labiausiai.
Apklaustųjų manymu, labiausiai akis vargina IT specialistų darbas (juos nurodė 65 proc. apklausos respondentų), finansininkų (53 proc.), vairuotojų profesionalų (39 proc.), mokslininkų (25 proc.) ir studentų (25 proc.) veikla.
Kaip rizikos grupės, kurioms tenka didžiausia apkrova akims, buvo įvardinti ir dizaineriai, žurnalistai, gydytojai, valstybinių įstaigų ir bibliotekų darbuotojai.
Remdamiesi minėtos apklausos rezultatais, beveik metus optikos salonų tinklas įgyvendino socialinę iniciatyvą ir kiekvieną mėnesį tyrime įvardintų profesijų atstovams sudarė sąlygas korekcinius akinius įsigyti už simbolinę 1 lito kainą.
„Fielmann“ salonuose iki šiol apsilankė ir pasiūlymu pasinaudojo daugiau kaip 8000 įvairių profesijų atstovų. Daugiausia susidomėjusių buvo tarp vilniečių, šiauliečių ir panevėžiečių.
„Klientai džiaugėsi galimybe akinius įsigyti pigiau, konsultuodavosi pačiais įvairiausiais su akių sveikata ar akinių priežiūra susijusiais klausimais. O kai kurie tiesiog išsikalbėdavo“, – pasakoja „Fielmann“ rinkodaros vadovė Sandra Antanavičienė.
Anot jos, akcijos metu sulaukta ir nusiskundimų – dėl to, kad sąraše nėra vienos ar kitos akis varginančios profesijos. „Įvertinę šių metų socialinės iniciatyvos rezultatus, 2013-uosius metus taip pat skirsime akims „nedraugiškų“ profesijų atstovams ir, klientų siūlymu, į sąrašą įtrauksime keletą naujų profesijų atstovų – naujus korekcinius akinius už simbolinę kainą galės įsigyti taip pat ir inžinieriai, projektuotojai, administratoriai, sekretoriai bei statutiniai pareigūnai“, – tvirtina S. Antanavičienė.
Šių metų lapkritis bus skirtas bibliotekininkams, knygynų, leidyklų ir archyvų darbuotojams, taip pat dar laukiami ir gydytojai, medicinos darbuotojai bei vaistininkai.
S. Antanavičienė pastebi, jog iniciatyvos sėkmę rodo ne tik didelis optikose apsilankiusių klientų skaičius, bet ir konkurentų veiksmai – vienas optikos salonų tinklas spalio mėnesį taip pat ėmė siūlyti akinius už 1 litą kelių konkrečių profesijų atstovams. Tiesa, tokių veiksmų konkurentai jokiais tyrimais ar statistika negrindžia.
„Gal panašūs skirtingų tinklų pasiūlymai klientus kartais ir glumina, bet paprastai jie gana greitai atsirenka, kur – tik paskubomis nuplagijuota akcija su kukliu rėmelių pasirinkimu, o kur – apmąstytas ir platus, patiems įvairiausiems poreikiams paruoštas asortimentas“, – įsitikinusi „Fielmann“ atstovė.