Naujuosiuose klausos aparatuose „Motion Charge&Go X“ yra ir daugiau pažangių ir naudingų technologijų. Pavyzdžiui, pasitelkus „Bluetooth“ technologiją telefono skambutis, televizoriaus ar muzikos grotuvo garsas transliuojami tiesiai į ausį naudotojo pasirinktu jam tinkamu garso lygiu. Ypatinga jutiklių technologija padeda atpažinti, ar žmogus juda, ar ne, ir užtikrina, kad būtų išgirsti visi aplinkos garsai. Klausos aparatai prisitaiko prie bet kokios situacijos, pavyzdžiui, automatiškai slopina triukšmą, o automatiniai kryptiniai mikrofonai ir siaurajuostis kryptiškumas triukšmo aplinkoje išryškina norimo kalbančiojo balsą.
Tinka įvairiems klausos netekimo laipsniams
Klausos aparatų „Motion Charge&Go“ šeimą sudaro trys aparatai.
Mažylis „Motion Charge&Go X“ išsiskiria aptakiu dizainu, lengvu naudojimu ir patogumu dėvint, tvirtumu bei visomis gerosiomis ir išmaniosiomis šeimos savybėmis. Jis lanksčiai pritaikomas nedideliam ir vidutiniam klausos netekimui. Pilnai įkrautas šis aparatas veikia visą parą – iki 24 valandų.
Aptakus „Motion Charge&Go P X“ yra mažesnis nei jo pirmtakai, bet galingesnis. Apjungdamas visas naujausias „Signia Xperience“ technologijas šis modelis įkrautas tarnauja iki 30 valandų.
Modelis „Motion Charge&Go SP X“ apjungia „Super galią“ su „Super funkcijomis“. Tai puikus sprendimas tiems, kurie turi sunkių ir gilių klausos praradimų, nes jis aprūpintas inovatyviais specialiai giliam klausos netekimui pritaikytais garso apdorojimo algoritmais. Šiuose aparatuose pirmą kartą įgyvendinti neuromokslu pagrįsti specialūs algoritmai kalbos suvokimui pagerinti esant žymiam klausos netekimui. Jie veikia panašiai kaip smegenys efektyviausiai išnaudodami likutinę klausą. Pilnai įkrauti šio modelio aparatai veikia net iki 61 valandos.
Aparatėliai turi ir greito įkrovimo funkciją – per pusvalandį pasikrauna net šešioms valandoms darbo.
Valdau pats pasitelkęs dirbtinį intelektą
Visiems „Xperience“ platformos klausos aparatams, kaip ir „Motion Charge&Go“ šeimos aparatams, įprastoje nemokamoje valdymo programėlėje galima aktyvuoti „Signia Assistant“ funkciją. Jos pagalba programėlė su žmogumi „kalbasi“: žmogus paspaudžia mygtuką ir nurodo, kas ne taip ir atsakinėje į kitus dirbtinio intelekto pateikiamus klausimus. Gavęs atsakymus ir pagal esančią probleminę garsinę aplinką, kliento klausos netekimo parametrus, nutolęs dirbtinis intelektas nusprendžia ir pakeičia visus nešiojamo klausos aparato parametrus. Jei nauji nustatymai tinka, žmogus juos gali priimti, o jei netinka – arba atmesti, arba paprašyti dar pakoreguoti pakeitimus. Jei atmetama, dirbtinis intelektas iš karto pasiūlo kitą sprendimą kitaip perprogramuodamas klausos aparatą. Ir taip koreguojama, kol pasiekimas naudotoją tenkinantis rezultatas.
„Signia Assistant“ dirbtinis intelektas remiasi visų pasaulyje esančių vartotojų patirtimi: po kiekvienos naudotojo reakcijos jis „apsimoko“, patobulėja ir kitam besikreipiančiajam jau pasiūlo optimalesnį sprendimą.
Kai norima specialisto pagalbos
Siūlomas sprendimas ir norintiems klausos aparato parametrus pakoreguoti ne dirbtinio intelekto, o su specialisto pagalba. Žmonėms, kuriems labiau patinka bendrauti su specialistais, galima naudotis „TeleCare“ funkcija. Pasitelkęs tą pačią nemokamą „Signia“ programėlę išmaniajame telefone klausos aparato savininkas gali pasiprašyti, kad specialistas per nuotolį pilnai sureguliuotų aukštesnio lygio klausos aparatą naudotojo aplinkoje. Programėlėje su per nuotolį dirbančiu specialistu galima bendrauti tik balsu arba, pasitelkus kamerą, ir su vaizdu. Naujiesiems aparatams visi reguliavimai siunčiami internetu ir programavimai „Bluetooth“ ryšiu atliekami momentaliai.
Senesniems ar žemesnės klasės modeliams programavimą taip pat galima atlikti per nuotolį, kai į naudotojo telefoną atsiunčiamas paketas ir jį paleidus iš programėlės klausos aparato baziniai parametrai užprogramuojami aukšto dažnumo garso pagalba.
Beje, su „Signia TeleCare“ paslauga klausos aparato naudotojas gali įvertinti kasdienę patirtį nešiojant aparatą, rasti pamokėlių, kurios leis geriau suprasti, ar klausos aparatas jam tinka, įvertinti ir reitinguoti, kaip jaučiasi su aparatu skirtingose situacijose, – visa tai leidžia ir aparato naudotojui, ir specialistui geriau suprasti kylančius klausimus bei spręsti galinčias atsirasti problemas.
Klausos technikos specialistai teigia, kad „Signia Assistant“ ir „TeleCare“ funkcijos ypač naudingos šiuo metu, kai klientams yra ribotos galimybės judėti, o specialistai gali priimti mažesnį jų skaičių. Be to, šios šiuolaikinės technologijos padeda išvengti kelionių, o tai mažina užsikrėtimo galimybes, taupo žmonių laiką ir pinigus.