Parduotuvėse apklausus šį ir panašius gaminius pasirinkusius pirkėjus aiškėja, kad didelė jų dalis linkę analizuoti perkamų produktų sudėtį ir renkasi tai, kas atitinka jų reikalavimus ar požiūrį.
„Netvirtinu, kad mūsų šeima maitinasi ypač sveikuoliškai, bet esame linkę pažiūrėti, ką valgome, o vaikams produktus stengiamės parinkti tuos, kurie mums atrodo sveikiausi, – pasakoja dviejų vaikų mama Ieva. – Kodėl iš gausybės majonezų paėmėme „Exclusive“? Pirmiausia žinome, kad laisvai laikomų vištų kiaušiniai yra geresnės kokybės nei uždarytų narvuose, – o šiam majonezui gaminti naudojami tik laisvai laikomų vištų kiaušinių tryniai. Beje, ir valgymui perkame tik tokius kiaušinius. Vaikams dar patinka šio majonezo geltona kaip saulė spalva, jį mielai naudoju vaikų mėgstamoms užtepėlėms gaminti, o taip pat retkarčiais pasmaguriaujame su bulvytėmis.“
Algis Kairys, šį majonezą gaminančios bendrovės „Daumantai LT“ pagardų kūrėjas, patvirtina, kad kiaušinių į šį majonezą pridedama du kartus daugiau nei į įprastą. Natūralumo šiam majonezui suteikia ir jo gamyboje naudojamas natūralios fermentacijos būdu pagamintas spirito actas.
Beje, pirkėjų už kainos ir kokybės santykį yra vertinami ir kiti aukštos kokybės majonezai, pavyzdžiui, „Be konservantų“, „Karališkas“, „Tradicinis“, „Alyvuogė“.
Pirkdami balsuoja už vištų laisvę
Pasikalbėjus su kitais parduotuvių lankytojais aiškėja dar vienas netikėtas kriterijus, į kurį atsižvelgia „Exclusive“ majonezą ir panašius maisto produktus į pirkinių krepšį įsidėję pirkėjai.
„Nesame kokios nors gyvūnų teisių organizacijos aktyvistai, tačiau šiems judėjimams simpatizuojame. Galiausiai jų siekiai susiję ne tik su gyvūnų gerove, bet ir maisto kokybe, – o tai mums svarbiausia, – aiškina savo pasirinkimo priežastis sūnumi vedinas Nerijus. – Todėl mes ne tik atitinkamus gaminius renkamės, kaip šį majonezą, bet ir kiaušinius ar vištas perkame „iš kaimo“. Tikime, kad vaikams tai sveikiau, o man – skaniau“.
Bendrovės „Daumantai LT“ atstovas patvirtina, kad kaip tik atsižvelgiant į pirkėjų poreikius, nuolat kintančias paklausos tendencijas kuriami ir gaminami nauji produktai. Anot Algio Kairio, jam kaip technologui kuriant receptus tenka sudėtingos užduotys: kad naujas pagardas būtų ir sveikas, ir skanus, ir daug kitų reikalavimų atitiktų. O geriausias apdovanojimas – kai sukurtas produktas vertinamas pirkėjų.
Tiesa, „Daumantų“ majonezai ir padažai sulaukia ne tik Lietuvos, bet ir užsienio specialistų ir pirkėjų įvertinimo, jie eksportuojami į dešimtį Europos šalių, bendrovė yra gavusi „Metų eksportuotojo“ apdovanojimą. Šiemet tarptautinio projekto „Best Buy Award“ šveicarų organizacijos ICERTIAS (International Certification Association) atliktas tyrimas „Daumantų“ majonezą pripažino geriausiu pagal kainos ir kokybės santykį, o majonezui „Exclusive“ su laisvai laikomų vištų kiaušiniais gruodį užkabintas „Lietuvos metų gaminio“ aukso medalis.
„Apdovanojimai ir pirkėjų gausa patvirtina, kad mūsų kuriamos ir gaminamos naujovės tenkina šiandienos poreikius. Tačiau jau šiandien turime galvoti apie rytdienos pirkėją, jo norus ir reikalavimus, todėl artimiausiu metu pasiūlysime naujų majonezų ir pagardų“, – apie nesustojantį kūrybinį procesą kalba pagardų kūrėjas.