Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Labdaros akcija kviečia padėti onkologinėmis ligomis sergantiems vaikams

Trečius metus paramos ir labdaros fondas „Mamų Unija“ kartu su kompanija „Procter & Gamble“ organizuoja paramos akciją „Padovanok vaikams šypseną“. Šios akcijos metu šalies gyventojai yra kviečiami įsigyti bent vieną iš „Procter & Gamble“ prekės ženklų produktų ir taip prisidėti prie onkologinėmis ligomis sergančių vaikų kasdienybės palengvinimo. Už akcijos metu surinktas lėšas bus nupirktas narkozės aparatas, kuris yra būtinas onkologinėmis ligomis sergančių vaikų gydymui. Akcija vyksta didžiuosiuose prekybos centruose visoje Lietuvoje nuo spalio 1 d. iki gruodžio 24 d.
Mama su sergančiu sūnumi
Mama su sergančiu sūnumi / „Scanpix“ nuotr.

„Kiekvienas vaikas savo tėvams yra pats svarbiausias, todėl onkologinė liga yra sunkus išgyvenimas visai šeimai. Sėkmingas mažojo ligoniuko gydymas reikalauja pasitelkti šiuolaikinės medicinos naujoves, naudotis reikiama įranga, atlikti įvairias sudėtingas medicinines procedūras ir vartoti geriausius vaistus. Džiaugiamės, kad kartu su „Procter & Gamble“ kompanija jau trečius metus kryptingai siekiame kilnaus tikslo – raginame žmones prisidėti prie pagalbos tiems, kuriems jos reikia labiausiai“, – akcijos svarbą aiškino viena iš labdaros ir paramos fondo „Mamų Unija“ įkūrėjų Eglė Mėlinauskienė.

Beveik tris mėnesius truksiančios akcijos „Padovanok vaikams šypseną“ siekis – padovanoti Vilniaus universiteto ligoninės Santariškių klinikų filialo vaikų ligoninei narkozės aparatą, skirtą neskausmingai atlikti įvairius instrumentinius tyrimus bei procedūras. Onkologinėmis ligomis sergantiems vaikams ypač reikalingas procedūrų nuskausminimas taikant bendrinę nejautrą, nes kitu atveju mažieji ligoniukai patirtų didelį skausmą ir psichologinių traumų.

„Vaikams, sergantiems onkologinėmis ligomis, atliekama nemažai diagnostinių ir gydomųjų procedūrų (kaulų čiulpų punkcija ir trepanacija, juosmeninė punkcija ir kt.). Bendrajai anestezijai pravesti reikalingas narkozės aparatas ir atitinkama gyvybinių ligonio funkcijų stebėjimo aparatūra (monitorius), kuri dažniausiai būna integruota šiuolaikiniuose anestezijos aparatuose. Kasmet padaroma 400-500 bendrinių anestezijų, nuskausminant onkologinėmis ligomis sergančius ligonius, todėl naujos kartos anestezijos aparatas yra būtinas, kad pilnai užtikrintų mažųjų ligoniukų saugumą anestezijos metu“, – apie anestezijos aparato būtinybę pasakojo Vilniaus universiteto ligoninės Santariškių klinikų filialo vaikų ligoninės anesteziologas Vidūnas Daugelavičius.

Dviejų jau įvykusių programų „Padovanok vaikams šypseną“ rezultatai rodo, jog Lietuvos žmonės nėra abejingi ir nori padėti. Šių labdaros programų metu buvo surinkta daugiau kaip 358 tūkst. litų. Už šias lėšas buvo nupirktos 5 infuzinės tūrinės pompos, neinvazinis minutinio širdies tūrio matavimo įrenginys, kūno temperatūros kontrolei skirtas įrenginys. Ligoninėje taip pat naudojamos keturios skysčių reguliavimo sistemos, elektrokardiografas, džiovinimo spinta – sterilizatorius ir naujos medicininės kūdikių lovelės. Ši medicininė įranga palengvina daugelio mažųjų pacientų gydymą Lietuvos sveikatos mokslų universiteto ligoninės Kauno klinikose ir Vilniaus universiteto ligoninės Santariškių klinikų filialo vaikų ligoninėje.

Labdaros akcijos „Padovanok vaikams šypseną“ metu nuo spalio 1 iki šv. Kalėdų, t.y. iki gruodžio 24 d. kiekvienas pirkėjas, įsigijęs bent vieną „Procter & Gamble“ prekės ženklų produktą, prisidės prie pagalbos gydant mažuosius onkologinius ligonius. Akcijoje dalyvauja šių prekės ženklų produktai: „Tide“, „Ariel“, „Bonux“, „Lenor“, „Fairy“, „Dreft“, „Wella“, „Naturella“, „Gillette“, „Blend-a-med“, „Pantene“, „Head&Shoulders“, „Old Spice“, „Pampers“, „Always“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?