2022 12 30

Menopauzė – nebe tabu, o palanki niša verslui

Kokį nors daiktą, reiškinį ar sąvoką garsiai įvardyti vengiama tikriausiai todėl, kad, išgirdę apie tą daiktą ar reiškinį, žmonės susiraukia. Ilgą laiką būtent taip reaguota į menopauzę.
Brandaus amžiaus moterys
Brandaus amžiaus moterys / „The New York Times“/Angela Pham nuotr.

Apie ją kalbėta pašnibždomis, tarsi apie kokią tragediją arba su juokeliais apie prakaituojančias damas slenkančiais plaukais, aimanuojančias dėl neaišku ko – greičiausiai dėl savo neišvengiamai blėstančios jaunystės ir patrauklumo.

Menopauzė istoriškai buvo traktuojama jei ne kaip visiška, tai bent jau kaip dalinė moters mirtis.

Moterys nuo senų senovės gyvena su menopauze (patį terminą sugalvojo vienas prancūzų gydytojas 1821 metais) ir įvairiais ją lydinčiais sunkumais. Tačiau tik neseniai šis gyvenimo faktas imtas vertinti kaip puiki niša verslui.

Galima drąsiai teigti, kad šiuo metu regime tikrą menopauzės aukso karštligę. Rinką užplūdo brangūs ir net prabangūs su menopauze susiję grožio produktai ir nuotolinės medicinos startuoliai, taip pat vis daugėja įžymybių, nebijančių pripažinti, kad išgyvena šį amžiaus tarpsnį.

Atsiveria galimybė ne tik dideliems kultūriniams pokyčiams, bet ir pasipelnymui iš jų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis