Atvejai, kai padėkosite savo sveikatos draudimui

Motyvacinių priemonių savo darbuotojams pažangių įmonių vadovai sugalvoja pačių įvairiausių – nuo sporto klubo abonimentų, pasiūlymų įdomiam laisvalaikiui iki kelionių. Vienas iš būdų, rodančių įmonės rūpestį savo darbuotojais – savanoriškas sveikatos draudimas.
Medicina
Medicina / 123RF.com nuotr.

Turėti savanorišką sveikatos draudimą žmogui yra labai patogu, nes staiga sunegalavus nereikia ilgai laukti vizito pas gydytoją, paskui laukti eilėje prie kabineto – galima kreiptis į privačią gydymo įstaigą, kurioje paslaugas gaus greitai ir kokybiškas, už kurias nereikia mokėti pačiam – suma bus tiesiog nurašoma nuo draudimo.

„Gaudami savanorišką sveikatos draudimą pacientai dažniausiai gauna ne tik draudimo polisą, tačiau ir suformuotą neapčiuopiamą lūkestį, kuris patį sveikatos draudimo gavėją ugdo dairytis aukštesnių paslaugos teikimo standartų, todėl natūralu, jog pacientai, turintys šią socialinę privilegiją, suteiktą darbdavio, turi ir savų reikalavimų asmens sveikatos priežiūros įstaigai. Tokiems pacientams ypatingai aktualus paslaugos prieinamumo ir suteikimo greitis, tad savo sveikatos problemas linkę spręsti proaktyviai, t.y. čia ir dabar“, – sako „Kardiolitos“ klinikų marketingo vadovas Mantas Kalvelis, pasidžiaugdamas, kad klinikų medicinos personalas paskutiniu metu pasipildė ir turi daugiau nei 20-ies sričių medicinos gydytojų, dirbančių kiekvieną dieną, ir pastebi vis labiau augantį tokių pacientų skaičių.

Anot M.Kalvelio, paskutiniu metu „Kardiolitos“ klinikų paslaugų spektras smarkiai išaugo ir šiandien pacientams siūloma daugiau nei 30 gydymo centrų, kuriuose teikiamas visas medicininių paslaugų spektras – nuo odontologinių, grožio ir estetinės medicinos paslaugų iki viso organizmo diagnostikos ir sudėtingiausių operacijų, tad esant poreikiui, pacientui yra suteikiamas kompleksinis problemos sprendimas.

„Pastebime, jog savanorišką sveikatos draudimą turintieji labiau orientuojasi ne tik į tai, kas suteiks medicinos paslaugą, tačiau ir tai, kaip ji bus suteikta. Atsiranda niša individualizuotam dėmesiui ir paslaugos suteikimo komfortui. Mūsų gydymo įstaiga šį poreikį stengiasi užtikrinti kiekvienam atėjusiam pacientui. Gerinant aptarnavimo kokybę ir apmokėjimo už paslaugas niuansus, greitai sprendimo ieškantiems asmenims mūsų klinikose yra skiriamas atskiras svarbių klientų aptarnavimo specialistas, kuris pasirūpina visais tokio paciento poreikiais: atsako į klausimus dėl apmokėjimo sąlygų, suderina komfortabilius laikus, pateikia išrašus draudimo bendrovei, taip nuimdamas visus administracinius rūpesčius nuo pacientų pečių. Atrodo nedaug, tačiau tai labai padeda taupyti paciento laiką, kuris kartais būna labai ribotas. Juk kartais sveikatos problemas tenka spręsti aukojant savo pietų pertraukas“, – aiškina specialistas.

M.Kalvelis pažymi, kad „Kardiolitos“ klinikos turi galimybę pasiūlyti pacientams, turintiems sveikatos draudimą, už medicinos paslaugas atsiskaityti tiesiogiai savanorišku sveikatos draudimu, nepriklausomai nuo to, kurios bendrovės sveikatos draudimo produktas yra. „Su visomis draudimo bendrovėmis dirbame remiantis sąžiningumo, aiškumo ir patikrintos ilgos partnerystės principais, todėl jaučiame ir didžiuojamės augančiu pasitikėjimu“.

M.Kalvelio teigimu, vienas svarbiausių akcentų, kurių siekia apsidraudusieji, išlieka paslaugos kokybė, kuri dažniausiai suvokiama iš konsultuojančio gydytojo kompetencijos ir medicinos įstaigos techninės bazės. „Didžiuojamės, jog esame pirmoji gydymo įstaiga Baltijos šalyse, kuriai suteiktas „Joint Commission International“ sertifikatas. JCI akreditacija visame pasaulyje yra laikoma „auksiniu standartu“ sveikatos priežiūros srityje. Ji rodo akredituotos gydymo įstaigos, jos medikų ir jų darbo kokybės pripažinimą ir įvertinimą. Kartu tai įvertinimas ir visai šalies medicinos sistemai, gebančiai užtikrinti aukštos kokybės gydymo paslaugas”, – teigia M.Kalvelis.

Anot pašnekovo, turėdamos vienus geriausių gydytojų Lietuvoje ir tarptautinį pripažinimą „Kardiolitos“ klinikos garantuoja aukščiausio lygio paslaugų kokybę visose sveikatos priežiūros srityse ir gali suteikti tai, ko asmuo ieško, pasiūlant moderniausias gydymo taktikas ir, žinoma, greitą sprendimą.

15min kalbintas sveikatos draudimo paslaugomis naudojęsis Aleksandras pastebi ir dar vieną didelį privačios klinikos ir valstybinės medicinos įstaigos skirtumą – personalo bendravimą. Anot pašnekovo, jau nuo pat įėjimo į privačią kliniką aptarnavimas yra visiškai kitoks – nepalyginamai malonesnis ir rūpestingesnis. Be to, čia gauni visą itin kokybiškų paslaugų spektrą vienoje vietoje – nuo tyrimų iki ambulatorinio gydymo ir netgi reabilitacijos.

Vyriškis prisimena atvejį, kai susižeidus kelį po gydytojo konsultacijos buvo paguldytas į „Kardiolitos“ klinikas, kur su sveikatos draudimo paslauga gavo maitinimą, priežiūrą, konsultacijas ir reabilitaciją. „Paradoksas – su draugu vienu metu turėjome panašią traumą, tai mane išgydė maždaug per mėnesį šioje privačioje klinikoje, kur gavau aukščiausios kokybės paslaugas, o jam teko pusę metų minti valdiškų įstaigų slenksčius dėl ten esančių eilių“, – skirtumą įvardija pašnekovas.

Šiuo metu savanoriško sveikatos draudimo paslaugos neturintis Aleksandras pasiguodžia keletą kartų patyręs piršto traumą ir pas reikiamą specialistą poliklinikoje pakliuvęs tik po 4 mėnesių. Per tą laiką traumos vieta surandėjo ir piršto sąnarys liko akivaizdžiai storesnis, pakumpęs.

„Jeigu būčiau turėjęs savanorišką sveikatos draudimą, būčiau susitvarkęs jau pirmą mėnesį ir pirštas būtų gražesnis nei dabar“, – apgailestauja vyriškis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų