Paprasčiausias būdas apsaugoti savo širdį – ar laikotės šios labai paprastos taisyklės?

Kasmet milijonai žmonių miršta dėl širdies ligų. Dažnai jos apie save neinformuoja simptomais – jūs galite ir nežinoti, kad jūsų širdyje prasideda gyvybei pavojingi pokyčiai. Ką galite daryti, kad apsaugotumėte savo širdį? Šį tą galite nuveikti jau dabar.
„Bokšto terasos“ mineralinis vanduo
Mineralinis vanduo / Mariaus Vizbaro / 15min nuotr.

Pakelkite stiklinę vandens – kaip tostą, kaip tikrą palinkėjimą sveikatos. Pakelkite ir išgerkite. Pajuskite, kaip jis užpildo jus gyvybe. Nes greičiausiai jums jos trūksta.

Na, trūksta daugeliui. Kaip rodo nauji tyrimai, dauguma suaugusių žmonių geria nepakankamai vandens. Moterims rekomenduojama per dieną išgerti 1,6–2,1 litrą, vyrams – 2–3 litrus. Aišku, į šį skaičių įeina visi žmogaus suvartojami skysčiai, bet turėkite omenyje, kad kai kurie mūsų gėrimai yra diuretikai – jie skatina šlapimo susidarymą.

Kai žmogui trūksta vandens, jo kūnas ima tausoti resursus, ribodamas kai kurias veiklas. Imuninė sistema tuomet prasčiau kovoja su uždegiminiais procesais. Be to, mokslininkai nustatė, kad geriant nepakankamai vandens storėja širdies sienelės, o tai didina infarkto riziką.

Tyrime dalyvavo 15 792 žmonės. Tyrimo pradžioje jų amžius buvo 44–66 metai. Jie buvo reguliariai lankomi ir tiriami, tyrimo pabaigoje dalyvių amžius buvo 70–90 metų. Mokslininkai matavo natrio kiekį dalyvių kraujo serume, kuris yra tiesiogiai susijęs su suvartojamų skysčių kiekiu. Aukštesnis natrio kiekis buvo akivaizdžiai susijęs su didesne širdies nepakankamumo rizika.

Šis tyrimas taip pat parodė, kad vandens gėrimas yra labai svarbus visą gyvenimą. Norint sumažinti serumo natrio koncentraciją, nepakaks išgerti vandens stiklinę. Būtina vandenį gerti reguliariai ir tai paversti viso gyvenimo įpročiu.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis