Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Raudonai pasipuošusios žinomos moterys kvietė tikrintis sveikatą

Vilniečiai ir miesto svečiai saulėtą popietę tapo neeilinio reginio liudininkais – dvi dešimtys raudonai pasipuošusių moterų Vilniuje, Rotušės aikštėje, skriejo „Citybee“ paspirtukais, rašoma pranešime žiniasklaidai. Ši akcija – tarptautinės kampanijos moterų širdies ir kraujagyslių ligų prevencijai dalis.
Moterys, pasipuošusios raudonai
Moterys, pasipuošusios raudonai / Asmeninio archyvo nuotr.

2012 m. Lietuvos širdies asociacija, bendradarbiaudama su Pasauline širdies federacija, prisijungė prie tarptautinės kampanijos „Go red for women“, kuri Lietuvoje „pakrikštyta“ „Raudonos suknelės“ vardu.

Prieš dvejus metus viena projekto ambasadorių tapo žinoma renginių organizatorė Rasa Arlauskienė, kuri žinomas moteris ir subūrė šiai akcijai, siekdama skleisti žinutę apie širdies ir kraujagyslių ligų problematiką bei jų prevenciją.

VIDEO: Žinomos moterys, pasipuošusios raudonai, skriejo paspirtukais

Rasa pasakoja, kad raudona suknelė tarptautiniu kampanijos simboliu pasirinkta ne veltui – juk tai universalus moterų sveikatos, gyvybės ir dinamiškumo simbolis, o šiuo atveju tai ir raudonas aliarmo signalas.

Jau visai netrukus, birželio 8 d., „Raudonos suknelės“ kampaniją vainikuos iškilmingas finalinis GALA vakaras, tačiau likus mėnesiui iki jo žinomos moterys nutarė pasipuošti raudonai ir taip pademonstruoti savo solidarumą ir palaikymą judėjimui.

Jos ragina nepaskęsti kasdieniuose reikaluose, reguliariai tikrintis savo sveikatą ir priminti mamai, dukrai, draugei, kolegei padaryti tą patį.

Pasirodo, Lietuvoje, palyginti su senosiomis Europos valstybėmis, nuo širdies ir kraujagyslių ligų miršta du kartus daugiau moterų, tad pirmasis žingsnis norint apsaugoti moteris ir sumažinti riziką – informuoti jas apie šią grėsmę sveikatai ir mokyti, kad imtis priemonių reikia jau nuo pat jaunystės.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?