Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Rimi“ švenčia lokalumo mėnesį: skatina rinktis vietinę produkciją

Liepą paskelbęs lokalumo mėnesiu prekybos tinklas „Rimi“ toliau tęsia savo iniciatyvą skatinti vartotojus rinktis vietos gamintojų produkciją ir pristato tam skirtą projektą „Auk, Lietuva“. Tikimasi, kad ši tvarumo iniciatyva paskatins atkreipti dėmesį į mūsų šalies turtus ir tuo pačiu suprasti, kiek daug naudos toks pasirinkimas sukuria vietos verslų stiprinimui, Lietuvos ekonomikos atsparumui bei augimui, tvarumo problemų sprendimui.
„Rimi“ švenčia lokalumo mėnesį: skatina rinktis vietinę produkciją
„Rimi“ švenčia lokalumo mėnesį: skatina rinktis vietinę produkciją / Rimi nuotr.

Kviečia rinktis Lietuvos ekonomikos augimą

„Rimi“ prisideda prie vietos bendruomenių stiprinimo būdama viena didžiausių darbdavių ir mokesčių mokėtojų šalyje. Remiame vietines tradicijas ir kultūrą, o tvarumas, lokalumas ir bendrystė yra tos vertybės, kuriomis remiamės kasdienybėje. Būtent todėl liepos mėnesį, kai visa Lietuva tradiciškai mini Valstybingumo dieną, vietinei produkcijai nusprendėme skirti ypatingą dėmesį“, – pasakoja Ieva Gindrėnė, „Rimi“ Komercijos direktorė.

„Rimi“ prekybos centrų tinkle lietuviški yra beveik 78 proc. duonos produktų, 87 proc. pieno produktų, 82 proc. kiaušinių. Tokios tendencijos ryškios ir šviežios mėsos kategorijoje, tad svarbiausiuose prekių segmentuose absoliuti dauguma produktų yra lietuviškos kilmės.

„Lokalumas jau daugelį metų yra mūsų bendrovės strategijos dalis, todėl drąsiai įsileidžiame į savo parduotuves mažus vietinius gamintojus, suteikiame jiems daug vietos parduotuvėse ir duodame daugiau laiko jų produktams rasti savo pirkėjus. Kai kurie vietiniai produktai pirmą kartą didžiųjų prekybos centrų lentynose pasirodė būtent „Rimi“, o dabar jų galima rasti jau visose šalies parduotuvėse. Mūsų parduotuvės yra tarytum inkubatorius, padedantis unikaliems vietiniams produktams augti“, – sako I. Gindrėnė.

Rimi nuotr./Ieva Gindrėnė
Rimi nuotr./Ieva Gindrėnė

Pašnekovės teigimu, tyrimai rodo, jog klientai „Rimi“ mini kaip parduotuvę, kuriai rūpi aplinkosauga, sveikas gyvenimo būdas ir vietinių gamintojų produkcija, tad šiomis kryptimis prekybos tinklas ir toliau aktyviai dirba: „Vietinių gamintojų prekes nuolat įtraukiame į „Rimi“ rinkodaros kampanijas, jas išryškiname ženklu „Tiesiai iš Lietuvos“. Edukuojame savo pirkėjus sakydami, kad pirkdami vietines prekes jie prisideda prie šalies ekonomikos. Kviečiame visus mūsų žmones rinktis vietines prekes, nes taip visi savo pasirinkimu kartu sakome: „Auk, Lietuva“.

Lokalumas tampa vis svarbesnis

Vietinės produkcijos įvertinimas yra ryški visos Europos tendencija. Štai, pavyzdžiui, Vokietijoje ir Prancūzijoje renkantis produktus pirkėjams lokalumas svarbesnis net už kainos faktorių, kuris paprastai – itin jautrus. Tokiu būdu pirkėjai parodo paramą vietiniam verslui.

„Tiesioginės užsienio investicijos padeda augti ir vietos verslui. Džiaugiamės, kad tarptautinė bendrovė „RIMI“ vykdo savo tvarios plėtros strategiją ir imasi papildomų priemonių, kad jos parduotuvių lentynose kuo daugiau vietos atsirastų vietiniams gaminiams“, – sako „Investuotojų forumo“ vadovė Rūta Skyrienė.

Rimi nuotr./Rūta Skyrienė
Rimi nuotr./Rūta Skyrienė

Ekspertė prideda, kad gyventojams vis labiau atsigręžiant į tvarumą, gamtos išteklių tausojimą, didelę reikšmę turi ir tiekimo grandinės, partnerių paliekamas taršos pėdsakas.

Pinigai – lyg balsavimo biuletenis

Nepaisant augančio jautrumo kainai, 24 proc. Baltijos šalių gyventojų planuoja išleisti daugiau vietos produktams, o 25 proc. sieks sumažinti išlaidas importuojamoms prekėms. Spėjama, kad tokiu būdu gyventojai siekia padėti nuo koronaviruso nukentėjusiam verslui.

„Turėdami pasirinkimą, visų pirma balsuokime už tuos, kurie yra šalia – vietos ūkininkus, gamintojus, pardavėjus ar įvairių paslaugų tiekėjus. Taip padėsime mūsų šalies verslo sektoriams, kuriems prireiks laiko atsigauti ir kurie negalėjo pasigirti didelėmis apyvartomis pandemijos metu. Pinigai yra savotiškas balsavimo biuletenis. Pinigais parodome, ką norime paremti, kieno prekes ir paslaugas įsigyti“, – sako Swedbank“ Finansų instituto vadovė Jūratė Cvilikienė.

Rimi nuotr./Jūratė Cvillikienė
Rimi nuotr./Jūratė Cvillikienė

Besitęsiant pandemijai Covid-19 ir toliau išlieka tema numeris vienas, tad iššūkiai, kylantis Lietuvos gamintojams, nesibaigia. „Niekas nesibaigė – ateitis vis dar atrodo neaiški, ypač mažmeninėje prekyboje. Tiesą sakant, beveik pusė prekybos vadovų tikisi, kad 2021 m. rinkos padėtis blogės. Pagrindiniai raktiniai žodžiai ateičiai yra „neaiškus“, „konkurencingas“, tad turime susivienyti, kad Lietuvos vietinis verslas stiprėtų ir atremtų visus kylančius iššūkius“, – įsitikinusi „Rimi“ Komercijos skyriaus vadovė.

Kaip kiekvienas galime palaikyti vietinį verslą ir padėti augti Lietuvai kviečiame skaityti čia.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų