Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Švyturys“ tiesia pagalbos ranką medikams: dovanoja gyvybiškai svarbią įrangą

Kasdien žūtbūtinėje akistatoje su COVID-19 virusu susiduriantys šalies medikai pagalbos sulaukia ne tik iš valstybės, bet ir verslo. Šįkart, reaguodami į ligoninių ir medikų išsakytus nuogąstavimus, paramos ranką sveikatos apsaugos sektoriui tiesia bendrovė „Švyturys-Utenos alus“, dovanodama Vilniaus Santaros klinikoms bei Utenos ligoninei būtinąją įrangą. Ji bus panaudota palengvinant sergančiųjų gydymo eigą įstaigose.
„Švyturio“ dovanota įranga jau naudojama Santaros klinikų Covid-19 sergančių pacientų reanimacijos skyriuje.
„Švyturio“ dovanota įranga jau naudojama Santaros klinikų Covid-19 sergančių pacientų reanimacijos skyriuje. / Santaros klinikų 1-osios reanimacijos skyriaus nuotr.

Atliepė gydymo įstaigų poreikius

Vilniaus Santaros klinikos šiomis dienomis sulaukė „Švyturys-Utenos alus“ inciatyva užsakytos ir pristatytos specialios šildymo įrangos. Tokios paramos pageidavimą išreiškė pati gydymo įstaiga, geriausiai išmananti kuo šiuo sudėtingu metu galima padėti joje gydomiems ligoniams. Kaip pasakoja Santaros klinikų 1-osios reanimacijos skyriaus vedėjas Gintautas Kėkštas, slaugant virusu sergančius ir kritinės būklės ištiktus ligonius, dažnai tenka prijungti ilgalaikę pakaitinę inkstų terapiją, dėl kurios sergantieji stipriai atšąla. Tokius pacientus būtina greitai sušildyti, nes ligoniai su normalia temperatūra greičiau sveiksta, išsaugomos jų apsauginės reakcijos – imunitetas.

„Džiaugiamės, jog bendrovė išreiškė solidarumą su mūsų išsakytais poreikiais, operatyviai reagavo ir netgi viršijo lūkestį. Tikėjomės, jog sulauksime vieno įrangos komplekto, bet „Švyturys-Utenos alus“ nupirko du. Tai neabejotinai prisidės prie ligonių gydymo situacijos gerinimo, nes šiai dienai šildymo poreikis yra išties ne mažas“, – komentavo G.Kėkštas.

Kita paramos dalis skiriama Utenos ligoninei – bendrovė „Švyturys-Utenos alus“ šiai gydymo įstaigai dovanoja gyvybinių funkcijų monitoringo įrangą su centrine monitoravimo stotimi. Ligoninės direktoriaus Daliaus Drungos teigimu, tokia pagalba jį ir visą ligoninės personalą maloniai nustebino.

„Puikiai suprantame, kad verslas šiuo metu išgyvena taip pat ne pačius geriausius laikus, todėl nesitikėjome, kad rėmėjai patys paskambins ir paklaus, ko mums trūksta. Šitas pokalbis man darsyk parodė, kad socialinė atsakomybė vis dar egzistuoja“, – džiaugiasi D.Drunga.

Jo teigimu, vos gauta aparatūra pirmiausia pasieks skyrius, kuriuose dėl viruso COVID-19 gydomi juo sunkiai sergantys ligoniai. Įranga padės tiksliai išmatuoti tokių pacientų pulsą, reguliariai fiksuos spaudimą bei deguonies įsotinimą kraujyje, taip pat rodys kitus būtinuosius parametrus. D.Drunga sako, jog toks įrangos komplektas yra tarsi gydytojo kelrodis, tiksliai aprašantis paciento būseną.

Geradarių gretose – nuo pat pandemijos pradžios

Reaguodami į sudėtingą situaciją sveikatos apsaugos sektoriuje, „Švyturys-Utenos alus“ iniciatyvos padėti medikams ėmėsi pačioje karantino pradžioje. Pirmoji parama pradėta teikti dar praėjusių metų kovo pabaigoje – tuosyk Vilniaus Santaros klinikos, Kauno, Šiaulių, Klaipėdos ir Utenos ligoninės buvo nemokamai aprūpintos vandeniu ir kitais gaiviaisiais gėrimais. Dar maždaug 90 tūkst. buteliukų gaiviųjų gėrimų nukeliavo „Maisto bankui“, kuris remia nepasiturinčius šalies gyventojus. Be to, per patį pandemijos piką Utenos medikai sulaukė didžiulės siuntos respiratorių. Daugiau kaip 1000 respiratorių įmonė skyrė ir Utenos bei Klaipėdos senelių namams.

Skaičiuojama, jog pirmojo karantino metu „Švyturys-Utenos alus“ skirta parama pažeidžiamoms visuomenės grupėms ir medikams viršijo 100 tūkst. eurų. Šįkart įmonės iniciatyva ligoninėms dovanojamos įrangos suma siekia 17 tūkst. eurų. Vis dėlto, „Švyturio-Utenos alaus“ ir „Carlsberg“ Baltijos šalyse vadovas Rolandas Viršilas teigia, kad parama nėra tik finansinis indėlis – jo teigimu, tai reikšmingas socialinės atsakomybės žingsnis, kurį verslas turi padaryti, idant prisidėtų prie situacijos gerinimo.

„Matome, koks sudėtingas šis kone metus trunkantis pandemijos laikas, kokie iššūkiai aplankė gydymo sektorių, kaip stipriai nukentėjo ir taip pažeidžiamos visuomenės grupės. Jaučiame didžiulę pareigą padėti tuo, kuo galime, ir bent minimaliai kovoti su kritine situacija. Manau, tai kiekvieno socialiai atsakingo verslo pareiga – permąstyti ir pagalvoti, kaip tiesti pagalbos ranką“, – įsitikinęs R.Viršilas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„ID Vilnius“ – Vilniaus miesto technologijų kompetencijų centro link
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais