Tirpstantis raudonas ledas – AIDS aukoms pagerbti

Tarptautinės AIDS dienos išvakarėse prie Klaipėdos miesto visuomenės sveikatos biuro sudėta kompozicija iš raudono ledo rutulių. Šitaip norima atkreipti dėmesį į vis daugiau aukų besiglemžiančią klastingą ligą.
Raudono ledo gabalai simbolizuoja tirpstančias gyvybes.
Raudono ledo gabalai simbolizuoja tirpstančias gyvybes. / Aurelijos Kripaitės/15min.lt nuotr.

Iš raudonų ledo kamuolių sudėta širdis įprasmino nuo AIDS užgesusias gyvybes. Praėjusiais metais užfiksuota 20 naujų AIDS atvejų, 7 iš jų – Klaipėdos apskrityje. Raudonas ledas buvo šaldomas žvejų šaldikliuose.

A.Kripaitės/15min.lt nuotr./Klaipėdos miesto visuomenės sveikatos biuro vadovė Ineta Pačiauskaitė
A.Kripaitės/15min.lt nuotr./Klaipėdos miesto visuomenės sveikatos biuro vadovė Ineta Pačiauskaitė

„Simbolinė raudono ledo akcija skirta atkreipti dėmesį į šią mirtinai pavojingą  ligą. Ištirpsiantys lediniai „kraujo lašai“ byloja apie tirpstančias gyvybes, kurias  nusineša AIDS – pernai dėl šios ligos pasaulyje mirė 1,7 mln. žmonių. Norime
paskatinti žmones nenumoti ranka ir pasitikrinti dėl ŽIV.  Išsitirti dėl ŽIV ypač  svarbu, mat žmogus, žinantis, kad yra ŽIV nešiotojas, gali apsaugoti nuo infekcijos kitus“, - pasakojo Ineta Pačiauskaitė, Klaipėdos miesto visuomenės sveikatos biuro  vadovė. 

2011 metų statistikos departamento duomenimis, sergančių AIDS žmonių skaičius  Lietuvoje siekė bemaž tris šimtus. Pernai užfiksuota 20 naujų AIDS atvejų, 7 iš jų – Klaipėdos apskrityje. 

Klaipėda Lietuvos ŽIV žemėlapyje nuspalvinta ryškiausia spalva. „Taip greičiausiai yra dėl to, kad Klaipėda – uostas, čia labiau prieinami narkotikai. Būtent narkomanai dažniausiai ir nešioja ŽIV“, - aiškino I.Pačiauskaitė. 

ŽIV Lietuvoje serga  apie 1900 žmonių. Pernai nustatyti  166 nauji ŽIV atvejai. 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis