Valgykite šokoladą – būsite protingesni

Naujas tyrimas atskleidė, kad bent kartą per savaitę šokoladą valgantys žmonės džiaugiasi geresne atmintimi ir geresniu abstrakčiu mąstymu, rašo „The Telegraph“.
Šokoladas
Šokoladas / 123rf.com nuotr.

„Appetite“ žurnale paskelbtose tyrimo išvadose teigiama, kad šokoladas teigiamai veikia keletą pažinimo lygmenų. 

Psichologas Merrillis Eliasas daugiau nei tūkstančio žmonių kognityvinius (pažinimo) įgūdžius pradėjo nagrinėti aštuntajame praėjusio amžiaus dešimtmetyje. Iš pradžių jo tyrimo objektu tapo ryšys tarp kraujo spaudimo ir smegenų veiklos. Maždaug prieš 15 metų jis nusprendė stebėti ir tyrimo dalyvių mitybą bei į pagalbą pasitelkė mitybos tyrėją Georginą Crichton.

Tyrėjai nustatė, kad bent kartą per savaitę šokolado valgantys žmonės pasižymėjo geresne smegenų veikla. Pasak G.Crichton, pastebėtas geresnis kasdienių užduočių vykdymas – pvz., telefono numerio ar pirkinių sąrašo įsiminimas, gebėjimas vienu metu atlikti dvi užduotis ir pan.

Tyrimo metu nustatyta, kad tai šokolado valgymas veikia kognityvinius gebėjimus, o ne pasižymintieji geresniais tokiais įgūdžiais labiau mėgsta šokoladą. 

Šis tyrimas – dar vienos geros žinios šokolado mėgėjams. Jau anksčiau tyrėjai buvo paskelbę, kad šokolado valgymas padeda sumažinti širdies smūgių riziką, taip pat gali padėti apsaugoti odą nuo Saulės poveikio.

Tačiau M.Eliasas pabrėžė, kad žmonės dabar neturėtų dabar pradėti kasdien ryti šokoladus. „Manau, ką mes dabar galime pasakyti, yra tai, kad galite valgyti nedidelius kiekius šokolado ir nejusti kaltės – bet tik jeigu šokoladu nepakeičiate normalios sveikos ir subalansuotos mitybos“, – teigė jis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis