2018 12 16

Sostinėje populiarus verslas nesunkiai prigijo ir Kėdainiuose

Kavos barai prieš kelerius metus it žaibas išpopuliarėjo šalies didmiesčiuose. Tuo tarpu mažesniuose miestuose vis dar reta išvysti kavos puodelį rankoje besinešantį praeivį. Į atsinaujinančius Kėdainius po studijų grįžę Benas Cechanavičius ir Vaiga Jerašiūtė ne tik užpildė šią nišą, bet ir įrodė, kad toks verslas sėkmingai gali gyvuoti regione.
„Kavamanijos“ įkūrėjai
„Kavamanijos“ įkūrėjai

B. Cechanavičius kartu su sužadėtine V. Jarašiūte dar studijuodami Vilniuje rado gerai apmokamus darbus. Vis dėlto, tai nepaskatino poros įleisti šaknis sostinėje. Abu nusprendė grįžti į gimtuosius Kėdainius.

„Po truputį pradėjome dairytis, ką galima nuveikti Kėdainiuose, stebėti, kokių neišnaudotų verslo nišų čia yra. Tuo metu didmiesčiuose sparčiai populiarėti ėmė specializuoti kavos barai, o Kėdainiuose tokių sumanymų niekas nerealizavo. Nors tada dar nebuvome kavos ekspertai, bet pasinaudojome idėjos populiarumu ir tai pasiteisino“, - sakė B. Cechanavičius.

Pora pastebėjo, kad miestas po truputį keičiasi ir gražėja, tad pačiame centre išsinuomojo patalpas ir ėmė sparčiai suktis.

„Mus į priekį vedė naujų iššūkių troškimas. Per mėnesį sutvarkėme patalpas ir atidarėme kavos namus. Ir nors iš pradžių planavome išsiversti savo jėgomis, po savaitės jau prireikė darbuotojų, dirbome trimis pamainomis“, – sėkme džiaugiasi „Kavamanijos“ įkūrėjai.

Mus į priekį vedė naujų iššūkių troškimas.

Kavamanijos komanda
Kavamanijos komanda

Žinojo poreikius

Jaunieji verslininkai prisipažįsta, kad nemažai žmonių gana skeptiškai žiūrėjo į jų idėją, o kai kurie net bandė įtikinti, kad rizikuoti neverta.

„Mes nekreipėme dėmesio į skeptikus, nes patys labai tikėjome sėkme. Gal banaliai skambės, bet svarbiausia – nebijoti. O mes per tą pirmąjį starto mėnesį net ir neturėjome laiko baimintis“, – šypsosi Benas.

Prie verslo sėkmės smarkiai prisidėjo ir pažįstama aplinka. Iš Kėdainių kilusi pora puikiai žinojo miestą ir jo gyventojus, jų pomėgius, lūkesčius ir poreikius.

„Savame mieste paprasčiau nuspėti, kas gali atnešti sėkmę ir lengviau pasiūlyti kažką specialaus. Mūsų kavinę pamėgo įvairūs žmonės: jauni, vyresni, mamos su vaikais, senjorai, šeimos, žinoma, ir turistai.

Negalime sakyti, kad kėdainiečių poreikiai labai skiriasi nuo didmiesčių gyventojų. Manau, visiems žmonėms reikia tų pačių pramogų ir paslaugų“, - sakė B. Cechanavičius.

Miesto tvarkymui – 8 mln. eurų

Prie poros sprendimo grįžti į Kėdainius prisidėjo ir ambicingi miesto atsinaujinimo planai bei patvirtinta Kauno regiono integruota teritorijų vystymo programa.

Kėdainiuose pagal priemonę „Miestų kompleksinė plėtra“ pasirašytos sutartys įgyvendinti keturis projektus, kuriems iš Europos Sąjungos (ES) fondų ir valstybės biudžeto lėšų Vidaus reikalų ministerija skyrė beveik 8 mln. eurų.

Visai neseniai baigėsi Didžiosios Rinkos aikštės atnaujinimo įgyvendinimas. Netoli pagrindinės miesto aikštės įsikūrusios „Kavamanijos“ vadovai tikisi, pasibaigus rekonstrukcijai sulauks dar daugiau lankytojų.

Projekto įgyvendinimo metu atnaujinama aikštės danga, lauko kavinėms įrengiami inžineriniai elektros, lauko buitinio vandentiekio ir nuotekų tinklai. Taip pat bus sutvarkyti dviračių stovai, suoliukai, informaciniai stendai.

Tikimąsi, kad centrinė aikštė taps patraukti investicijoms, susijusioms su laisvalaikio ir maitinimo paslaugų teikimu ir organizavimu.

Tikimąsi, kad centrinė aikštė taps patraukti investicijoms, susijusioms su laisvalaikio ir maitinimo paslaugų teikimu ir organizavimu.

Kėdainiuose taip pat bus kompleksiškai tvarkomos upių prieigos, maudymvietė ir poilsio zona, modernizuojamos ir verslui bei bendruomenei pritaikomos viešosios erdvės.

„Prie verslo sėkmės prisideda ir nemaža čia gyvenančių žmonių perkamoji galia. Man atrodo, kad kėdainiškiai pinigų turi, bet neretai neturi kur jų išleisti. Kėdainiuose yra daug pramonės įmonių, pakanka darbo vietų. Apskritai pats miestas turi potencialo ir yra palankus verslui“, – tvirtina Benas.

"Kavamanija" įkūrėjai
"Kavamanija" įkūrėjai

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis