Kaunietė kiekvieną savaitgalį vyksta į darbą Vilniuje. Kartu pasiima ir savo biglių veislės augintinį. Tą popietę ji ir vėl skubėjo į Kauno geležinkelio stotį, krepšyje ramus gulėjo jos keturkojis.
„16.53 valandą Martyno Mažvydo stotelėje ėmiau stabdyti 57-ojo maršruto mikroautobusą. Šis sustojo, atsidarė durys, bet man priėjus, vairuotojas rankomis sumosikavo, jog neįsileis, uždarė duris ir nuvažiavo. Viskas dėl šuns. Laukiau pusvalandį autobuso. Vėlavau dėl to į traukinį. Juk taisyklėse yra parašyta, kad viešajame transporte galiu vežtis augintinį, jei jis – specialių matmenų krepšyje. Specialiai jį įsigijau ir vis vien neįleido“, – piktinosi mergina.
Pasak jos, dažnai tai nutinka ne tik „Kautros“ maršrutiniuose taksi, bet ir Kauno autobusuose ar troleibusuose. O štai traukiniuose ar Vilniaus viešajame transporte – visiškai kitaip.
„Ten užtenka pusės metro pavadėlio, antsnukio ir skiepų paso. Ir kad keturkojis neužimtų sėdimos vietos. Traukiny vežk kad ir palaidą. Vilnius šiuo atžvilgiu išties europietiškesnis miestas už Kauną. Nežinau, kam tokios griežtos taisyklės. Keleiviai pasipiktinimų nereiškia. Anaiptol, žmonės, pamatę mano šuniuką, šypsosi, prieina pašnekinti, užleidžia vietą. Mano biglis ramus. Išties labai nemalonu kaskart pyktis su tais vairuotojais. Jie vis bamba. Bet kai neįsileido ir duris prieš nosį užtrenkė – trūko kantrybė. Gal diena vairuotojui ne ta buvo“, – tikino kaunietė.
Mergina netgi atsiuntė nuotraukas, kuriose užfiksuotas skirtumas, kaip jos augintinis važinėjasi Kauno, ir kaip Vilniaus viešajame transporte.
„O kaip, jei esi kaunietis ir tavo didesnis šuo sunegalavo, nuvežti jį pas veterinarą? Jei neturi, pvz., nuosavo automobilio? Jie neturi teisės neįleisti šeimininko su gyvūnu“, – tikino skundo autorė.
15min susisiekė su „Kautros“ Kokybės kontrolės skyriumi.
„Pagal keleivių ir bagažo vežimo kelių transporto taisykles viešuoju transportu gyvūnai turi būti vežami specialioje taroje. Turime gerbti kitus keleivius ir jų keliavimo sąlygas, tad gyvūnus keleiviai turi gabenti laikantis įstatymų. Jei augintinis yra gabenamas tam pritaikytame maiše, mes visuomet tokius keleivius priimsime“, – teigiama įmonės atstovų atsiųstame situacijos vertinime.
Jie buvo pasiruošę peržiūrėti ir incidento vaizdo įrašą („Kautros“ maršrutiniuose taksi įrengtos kameros), tačiau tokios galimybės nebeliko – įvykis nutiko dar prieš šventes, o saugoma tik penkių dienų senumo vaizdo medžiaga.
„Savo vairuotojams taikome aukščiausius standartus, kiekvienais metais jiems vykdome mokymus. Bendravimas su keleiviais ir jų aptarnavimas yra kertinė šių mokymų dalis. Tad stebina, jog vairuotojas taip galėjo pasielgti. Skundo autorės minimas vairuotojas nustatytas, klausime jo, ar tikrai buvo tokia situacija ir kaip reikėtų elgtis jai pasikartojus. Ši istorija pasitarnaus kaip puikus pavyzdys mūsų mažųjų draugų gabenimo taisyklių priminimui“, – informavo „Kautros“ atstovai.