„Nestle“ sukūrė televizijos reklamą specialiai šunims

Kompanija „Nestle“ savo produktus gyvūnams su prekės ženklu „Purina“ pradėjo reklamuoti televizijos reklaminiu klipu, atkreipiančiu ne tik šeimininkų, bet ir jų keturkojų draugų dėmesį.
Šuo stebi televizijos reklamą.
Šuo stebi televizijos reklamą. / Kadras iš „YouTube“

Iš pradžių reklaminis klipas bus transliuojamas tik Austrijos televizijos kanaluose. Klipe panaudoti aukšto dažnio garsai, į kuriuos paprastai reaguoja šunys, tačiau jų negirdi žmogaus ausis. Jie ir turėtų pritraukti šunis prie televizorių ekranų.

„Purina“ jau anksčiau yra pasižymėjusi netradicinėmis reklaminėmis kampanijomis. Naujienų agentūra AFP primena, kad rugpjūtį kompanija sukūrė specialius valgomuosius ledus šunims be laktozės.

Tiesa, reklamos, į kurią reaguoja gyvūnai, idėja nėra nauja ir originali. „Whiskas“ jau gerokai anksčiau išleido reklamą, kuri, kaip skelbė jos kūrėjai, yra skirta ne šeimininkams, o jų katėms. Šiemet „Friskies“ pristatė planšetiniuose kompiuteriuose „iPad“ veikiantį žaidimą katėms.

Naujasis „Nestle“ reklaminis klipas, į kurį turėtų reaguoti šunys:

VIDEO: BENEFUL TV Soundspot

O tai vaizdo įrašas, kuriame galite matyti šuns reakciją į reklamą:

VIDEO: Leos Lieblingssendung: der TV Spot von Beneful

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų