Iš pradžių reklaminis klipas bus transliuojamas tik Austrijos televizijos kanaluose. Klipe panaudoti aukšto dažnio garsai, į kuriuos paprastai reaguoja šunys, tačiau jų negirdi žmogaus ausis. Jie ir turėtų pritraukti šunis prie televizorių ekranų.
„Purina“ jau anksčiau yra pasižymėjusi netradicinėmis reklaminėmis kampanijomis. Naujienų agentūra AFP primena, kad rugpjūtį kompanija sukūrė specialius valgomuosius ledus šunims be laktozės.
Tiesa, reklamos, į kurią reaguoja gyvūnai, idėja nėra nauja ir originali. „Whiskas“ jau gerokai anksčiau išleido reklamą, kuri, kaip skelbė jos kūrėjai, yra skirta ne šeimininkams, o jų katėms. Šiemet „Friskies“ pristatė planšetiniuose kompiuteriuose „iPad“ veikiantį žaidimą katėms.
Naujasis „Nestle“ reklaminis klipas, į kurį turėtų reaguoti šunys:
O tai vaizdo įrašas, kuriame galite matyti šuns reakciją į reklamą: