Šiuos automobilius gaminančios kompanijos „Tata Motrs“ vadovas Ratanas Tata savo įmonės salone įteikė raktelius Indijos muitinės pareigūnui Ashokui Raghunathui Vichare.
„Džiaugiuosi, kad tapau pirmuoju pirkėju. Tai eilinio žmogaus automobilis“, - sakė jis.
„Tata Motors„ nurodė gavusi jau daugiau nei 200 tūkst. užsakymų automobiliams, kurių kaina - 100 tūkst. rupijų (apie 5 tūkst. litų). Standartinio „Nano“ modelio kaina, įskaitant mokesčius, salone siekia 140 tūkst. rupijų. Papildomos įrangos turinčių versijų kaina siekia iki 185 tūkst. rupijų.
Gamintojai įsitikinę, kad šis automobilis iš esmės pakeis milijonų Indijos žmonių gyvenimą. „Nano" apžvalgininkai paprastai lygina su Europos „Smart“ ir „Volkswagen Beetle“.
Apie 100 tūkst. "Tata Nano" nusprendusių įsigyti žmonių dalyvavo konkurse dėl pirmųjų šio automobilio savininkų vardo.
Pranešama, kad jais taip pat tapo vienas Mumbajaus gyventojas, turintis nedidelę batų taisyklą, 82 metų buvęs policijos pareigūnas ir pirmoji Indijos žurnalistė fotografė Homi Vyarawalla, kuriai jau daugiau nei 90 metų.
Pasak apžvalgininkų, Indijos rinkoje pasirodęs „Tata Nano“ gali tapti ypač populiarus, o R.Tata gali būti nelengva patenkinti jo paklausą.
Pagrindinė „Tata Motors“ gamykla vakarinėje Gudžarato valstijoje, kurioje per metus tikimasi pagaminti iki 250 tūkst. šių automobilių, bus atidaryta tik kitais metais.
„Tata Nano“ gamyba įstrigo, kai kilus konfliktui dėl žemės su ūkininkais R.Tatai teko atsisakyti planų gaminti šiuos automobilius naujoje gamykloje, įsikūrusioje Vakarų Bengalijos valstijoje.